Re: Pink ribbon cake pops
Oke, dank je wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pink ribbon cake pops
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oke, dank je wel!
wat een geweldige blog, krijg spontaan zin om iets te gaan maken ,van die heerlijke dingen. super !!!!
Manuela,ik heb vandaag je tonijnsalade gemaakt...owwwww wat lekker!!!
ik maak m normaal met grannysmith appels en mayonaise en ketchup,maar deze is ook lekker!
Dank je wel voor het delen van je recepten (of val ik nu in herhaling?
)
X Suus
Oe, wat lekker! En schitterende foto's.
Ik ben nu je blog aan het doorkijken, 32 pagina's doorspekt met geweldige recepten! Waar moet ik toch geen beginnen?
Ps, je hebt een keuken om jaloers op te zijn!
Bedankt ben er tevreden mee belangrijkste gedéelte van het huis.
Manuela,ik heb vandaag je tonijnsalade gemaakt...owwwww wat lekker!!!
![]()
![]()
![]()
ik maak m normaal met grannysmith appels en mayonaise en ketchup,maar deze is ook lekker!
![]()
Dank je wel voor het delen van je recepten (of val ik nu in herhaling?)
X Suus
Wat leuke dat je mijn resept hebt geprobeerd 
Wat een ontzettend leuk recept!! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Maar het is erg lastig als je niet weet wat kakou is.
Er staat dat je 3 eetlepels kakou nodig hebt (en dan is het al vertaald naar het nederlands).
Ik kan nergens op internet vinden (ook niet via vertaalprogramma's) wat dat nou is. Vanuit het Noors naar het nederlands bestaat dit woord niet
Ik kan het me ook niet voorstellen dat het gewone cacao is, want dat is hier in Nederland donkerbruin.
Kan iemand me helpen??
Thanx
Wat een ontzettend leuk recept!! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Maar het is erg lastig als je niet weet wat kakou is.
Er staat dat je 3 eetlepels kakou nodig hebt (en dan is het al vertaald naar het nederlands).Ik kan nergens op internet vinden (ook niet via vertaalprogramma's) wat dat nou is. Vanuit het Noors naar het nederlands bestaat dit woord niet
![]()
Ik kan het me ook niet voorstellen dat het gewone cacao is, want dat is hier in Nederland donkerbruin.
Kan iemand me helpen??Thanx
Ik denk dat het toch cacaopoeder is hoor, want er staat:
Meng de aardappel bloem, tarwemeel en kakou goed en dan zie je op de foto dat daar donkere poeder bij in de kom zit!!! 
Triesje schreef:Wat een ontzettend leuk recept!! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Maar het is erg lastig als je niet weet wat kakou is.
Er staat dat je 3 eetlepels kakou nodig hebt (en dan is het al vertaald naar het nederlands).Ik kan nergens op internet vinden (ook niet via vertaalprogramma's) wat dat nou is. Vanuit het Noors naar het nederlands bestaat dit woord niet
![]()
Kan iemand me helpen??ja dat is cacao goed geraden
ThanxIk denk dat het toch cacaopoeder is hoor, want er staat:
Meng de aardappel bloem, tarwemeel en kakou goed en dan zie je op de foto dat daar donkere poeder bij in de kom zit!!!
Dat ziet er erg lekker uit zeg!! WOW super!! Ik heb jouw blog bij mijn favorieten gezet.
Nu heb ik een vraag: ik wil de white cake "taart bodem" maken die jij op je blog hebt staan. Maar er staat in het recept: 1 kopje room. Hoeveel ml is dat?
Ik wil deze binnenkort gaan maken. Dank je wel alvast voor je antwoord.
nicole th schreef:Triesje schreef:Wat een ontzettend leuk recept!! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Maar het is erg lastig als je niet weet wat kakou is.
![]()
Kan iemand me helpen??ja dat is cacao goed geraden
ThanxIk denk dat het toch cacaopoeder is hoor, want er staat:
Dan heb ik met mijn neus gekeken! Bedankt, ik ben benieuwd of het mij ook zo goed gaat lukken!!
Heel mooi
En super goed doel 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pink ribbon cake pops