Onderwerp: dip en dap
Ik wil de medebakkers waarschuwen: als je de mjamtaart op tafel laat slingeren als je dochter bijna jarig is, loop je risico's.
Mam ik wil deze taart!
Maar dat kan mama helemaal niet!
Jawel!
(Ben niet ontevreden)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » dip en dap
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil de medebakkers waarschuwen: als je de mjamtaart op tafel laat slingeren als je dochter bijna jarig is, loop je risico's.
Mam ik wil deze taart!
Maar dat kan mama helemaal niet!
Jawel!
(Ben niet ontevreden)
Hij is superleuk geworden!
Ik vind hem heel leuk geworden! Je mag er trots op zijn en je dochter natuurlijk ook!
Je dochter heeft groot gelijk dat ze zulk vertrouwen in dr mama heeft, natuurlijk kun jij dat!
Wauw, wat is de taart prachtig. Ik zal je tip onthouden om de mjamtaart niet op tafel te laten liggen (maar helaas ik heb hem nog niet in huis
)
Nou ik zou ook zeker niet ontevreden zijn met dit resultaat!
Erg leuk gemaakt hoor!
Hij is ontzettend leuk geworden zeg!
ik ga hem deze week maken, we vieren mijn zoontje zijn verjaardag a.s. zaterdag Heb je nog tips?
Die van jou is in ieder geval heel goed gelukt!
OOO, is er nu al een gemaakt.
Dat vind ik zo leuk, en hij is echt heel goed hoor, leuk, vrolijk ik weer van op na ruim 100 mailtjes te hebben verwerkt.
De beschrijving in de mjamtaart is prima, vooral de verhoudingen kloppen goed. Ik had alleen ook slingers gemaakt, drie dagen van tevoren, maar of ik ben tylose vergeten, of de marsepein is veranderd, maar ze zijn niet gelukt. . Dus als tip: begin op tijd! Veel succes en wel posten!
Hij is ontzettend leuk geworden zeg!
ik ga hem deze week maken, we vieren mijn zoontje zijn verjaardag a.s. zaterdag
Heb je nog tips?
Die van jou is in ieder geval heel goed gelukt!
Wat een vrolijke taart......dat kan je met recht een feesttaart noemen!
Volgens mij sta je overigens in de verkeerde hoek.....tis toch een stapeltaart? Ik geef je even door
Lief van je! Lijkt me ook grappig om je eigen ontwerpen terug te zien op het forum. Ik heb hem met plezier gemaakt, de beschrijving is ook goed en duidelijk. De verhoudingen voor het boetseren is ook erg handig met die gewichten!
Voor de echte boetseerkneepjes kom ik donderdag naar je workshop
OOO, is er nu al een gemaakt.
Dat vind ik zo leuk, en hij is echt heel goed hoor, leuk, vrolijk ik weer van op na ruim 100 mailtjes te hebben verwerkt.
[move]---> stapelparade
Hij is leuk!!!
mooie taart hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » dip en dap