Onderwerp: Cupcakes in burgundy and pink + pimpelpaars met sterretjes
Met de restanten fondant en bloemetjes van de taart uit dit topic heb ik nog cupcakes gemaakt voor het thuisfront. Dit uiteraard om te voorkomen, dat ik klachten zou krijgen van mijn kinderen, dat "ze helemaal niets van de taart hebben mogen proeven
" .
Ik ben weer lekker aan het stoeien geweest met m'n camera, dus het zijn meerdere foto's, hoor. En o ja, de eerste foto's zijn nog zonder parels, daarna nog een paar foto's met. Dat geeft toch weer een heel ander effect, hè!

En deze had ik laatst al gemaakt. Ik wou wat restantjes fondant opmaken en was eigenlijk wat ongeïnspireerd. En tja, dan vergeet je dat ene o-zo-belangrijke ingrediënt toe te voegen: een snufje liefde! En prompt stortten mijn cupcakes in natuurlijk. (Nog nooit eerder gebeurd!) Tja, dat heb je er nou van!
Toch wil ik ze even laten zien. Ik had de randen van de fondantrondjes nl. gedust en dat samen met de parelmoerglitter op de sterretjes gaf dat toch echt een "nachtelijk" effect. Ik hoop, dat jullie dat ook beetje op de foto kunnen zien.

Bedankt voor het kijken!
Ziet er zo leuk uit 
.
Nee grapje hoor heel erg mooi gedaan!!