1

Onderwerp: 20,20 en 40...

Onze overburen waren 20 jaar getrouwd. Hun dochter is 20 geworden en haar moeder is 40 geworden.. Gisteren een groot feest bij hun thuis gehad. We deden met de hele buurt een cadeau en ik bedacht me nog ineens om cupcakes te maken. En ik heb als cadeautje dit gemaakt voor hun. Heb ze even in een half uurtje gemaakt. Wel cakejes uit de winkel hoor.

http://i165.photobucket.com/albums/u44/Kimarbi/taarten/Cupcakesmettekst.jpg

2

Re: 20,20 en 40...

Vrolijk en leuk! Mag ik vragen welke cupcakes je hebt gekocht? Ik bak ze eigenlijk altijd zelf, maar om te trakteren op het werk en dan nog voor thuis, moet ik er wel heel veel bakken....

3

fruitcake schreef:

Vrolijk en leuk! Mag ik vragen welke cupcakes je hebt gekocht? Ik bak ze eigenlijk altijd zelf, maar om te trakteren op het werk en dan nog voor thuis, moet ik er wel heel veel bakken....

Ik heb ze bij de AH gekocht. Zitten 6 in een verpakking. Je hebt gewoon naturel smaak en ook chocolade met brokjes chocolade erin. Die heb ik hiervoor gebruikt. Idd makkelijk als je er een heleboel moet maken. Doe ik straks ook met mijn zoontje zijn verjaardag voor het trakteren op school.

4

Kimarbi schreef:
fruitcake schreef:

Ik heb ze bij de AH gekocht. Zitten 6 in een verpakking. Je hebt gewoon naturel smaak en ook chocolade met brokjes chocolade erin. Die heb ik hiervoor gebruikt. Idd makkelijk als je er een heleboel moet maken. Doe ik straks ook met mijn zoontje zijn verjaardag voor het trakteren op school.

Dank je!