1

Onderwerp: Heeeeeeeeeeel veel geboorte cookies

De beste vriendin van mijn schoonzus ging bevallen, dus Georgia wilde haar graag cookies geven om aan bezoekers in de kliniek uit te delen ( hier bevalt echt niemand thuis ) Maarrrrr... omdat ze vrij veel mensen kent verwachtten ze nogal veel bezoek :S

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T3S4QHLG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3Z8MF4QH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCM6GX7I.jpg

De grap is nu, dat de mama de koekjes zo geweldig vindt ( en het bezoek inmiddels ook, ze is gisteren bevallen :) ), dat ze ze ook graag op haar doop wil uitdelen. Daar schrikken jullie niet van, maar in haar geval zou dat wel eens kunnen gaan om, hou je vast- DUIZEND koekjes!!! Wel een unieke kans natuurlijk, maar moet nog maar eens goed nadenken hoe ik dat logistiek ga aanpakken :+ en hoe ik het voor mezelf leuk kan houden. maar ik zeg nog maar niet meteen nee, want haar vader is de chauffeur van de president hier, en die komt ook op de doop... ;) O-)

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2 Laatst bewerkt door MirKool (12-09-2010 08:55)

Re: Heeeeeeeeeeel veel geboorte cookies

WOW..... 1000.... met 3 nullen  :lol: ..... WOW...

Wat een werk, maar een heel indrukwekkend leuk gezicht.

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

Wauw Adrienne, wat geweldig! Ik weet zeker dat verschillende dames van het forum wel bereid zijn om in het vliegtuig te springen om je te komen helpen O-)  :D

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

wooooooooooooooooww.... dit zijn al veel cookies... en dan 1000 eventueel bestellen..

Hoeveel waren dit er?

5

Wow dat zijn er heel veel. Je kan ze van te voren maken omdat ze heel goed in te vriezen zijn ( zonder deco) dusss....misschien dat dat al helpt! En daarna zijn ze gedecoreerd heel lang goed te houden......Ingepakt al helemaal. met een beetje hulp, als je dat hebt! Succes hoor!

6 Laatst bewerkt door Adrienne (12-09-2010 09:10)

Kimh schreef:

Hoeveel waren dit er?

Dit waren er 70 :) en ik heb er drie avonden aan gewerkt! :lol:

Moet dus echt wel een plan de campagne maken voor een evt mega bestelling :+
Iemand al tips? O-) ( ik vind die van Katja al top :thumb: :lol:)

isabel-le schreef:

Je kan ze van te voren maken omdat ze heel goed in te vriezen zijn ( zonder deco) dusss....

Ah, heb jij daar ervaring mee? Ik heb het wel vaker gelezen, maar nooit zelf gedaan. Dat zou natuurlijk wel al een stuk schelen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

helemaal geweldig, jij bent echt een icing queen hoor  :thumb:

groetjes Mireille

Echt geweldig zo'n mogelijkheid. Ik vind de koekjes heel erg leuk.

Ik heb laatst 200 koekjes gebakken en dat heeft me 20 uur gekost. Ik weet niet of jij de koekjes met icing hebt gemaakt of met fondant. Maar ik heb eerst de fondantlaagjes uitgestoken en een dag daarna de koekjes gebakken. Dag drie heb ik alle fondantlaagjes geplakt op de koekjes.

9

Echt heel erg indrukwekkend en dit zijn er pas 70!!

Wanneer heb je die 1000 nodig, dan kunnen we alvast kijken naar goedkope tickets  O-) ! Als we dan allemaal 100 koekjes of zo meenemen, dan hoeven we alleen nog maar te decoreren. Eitje toch !

10

Of wij helpen met bakken en sturen het per DHL op?????

11

WAT????!!!
1000? Hoe krijgen ze in hemelsnaam zoveel mensen bij elkaar, rukt de hele gemeenschap uit? :lol:

Maar dat zijn nog eens opdrachten zou ik zeggen. Ik heb laatst voor de lol een aantal koekjes gemaakt met icing en daar was ik al een hele middag mee bezig.

Heel veel succes ermee!!!

Liefs van Tries!!

12

het hele eiland komt haha maarrre ik kom ook graag helpen!

ze zijn erg leuk! succes met de koekjes die er gaan komen

Let them eat cake
http://annettes.tk/

13

pffff.... ik doe je niet na hoor

[deel van bericht verwijderd--- Boterkoekje, zoals Jozien gisteren ook al zei, is het erg brutaal om "reclame" te maken voor je eigen creaties in topics van anderen. Tirza]

INACTIEF

14

Wat zijn ze leuk zeg! En misschien 1000 stuks: wow!

15

Oooh geweldig! En wat een monsteropdracht voor je! Succes!!! :Y

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

16

Wat zijn ze weer leuk!!! En 1000 ........ dat vraagt om een heeeeeele strakke planning, maar 't is zeker een gave uitdaging.
Ik zou 'ns proberen de koekjes ongebakken in te vriezen, zodat je ze op de laatste dag(en) alleen maar hoeft af te bakken. En inderdaad werken met fondant decoraties die je vooraf op placemats maakt en afdekt met huishoudfolie. Maar hoe dan ook .... jij kunt na die 1000 voorlopig geen koekje meer zien  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

17

o was helemaal vergeten zelf te reageren!! Adrienne, wauw!!! super, kan me voorstellen dat deze moeder bij jou blijft!

jammer dat je zover weg woont, anders was ik je komen helpen hoor! :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

18

ik heb er ooit 700 gemaakt..... de koekjes kun je ruim van te voren bakken, in alu-folie inpakken en wegleggen. dan per soort decoreren, laten drogen en in noppenfolie weg leggen tot je ze gaat inpakken. (of je pakt ze in maar zorgt dat het zakje niet helemaal luchtdicht is afgesloten.) ik kreeg na 4 maanden te horen dat de koekjes nog steeds lekker waren ;)

19

Wat ziet dit er GE-WEL-DIG uit!!!! Maar d.d.d.d.duizend???? Jeetje mina, kijk maar uit, dat je zelf niet 'cookie' wordt!!!! Alvast heeeeel veel succes!

P.S. En die duizend, dat zijn haar duizend beste vrienden of wordt gewoon het hele eiland uitgenodigd? Waar haal je die in hemelsnaam anders vandaan?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

20

Wat een leuke koekjes! ik blijf die rompertjes zoooo leuk vinden  :) 

Nou, mocht je die 1000 koekjes gaan maken: heel veel succes!! en sterkte  :lol:    Maar het zal je vast lukken, jij bent zo handig met koekjes enzo... komt goed!!  :thumb:

21

jeeee dit ziet er ff mega gaaf uit zeg! Ik wens je heeel veel succes met de uitdaging! Kijk nu al uit naar het resultaat!!

groeten, Bianca
TAART in huis

22

Prachtig werk !! En 1000 koekjes  :s oepsie, wat een uitdaging ! Moeten we dit jaar toch maar komen nazomeren bij je  ;)

Groet, Jolanda

23

Wauw wat zijn ze mooi en niet verwonderlijk dat ze er nog eens 1000 bovenop wil voor de doop, ze zijn dan ook  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

24

Geweldig deze koekjes!

Maar 1000... tjeetje zeg! succes ermee!

25 Laatst bewerkt door kamta2000 (13-09-2010 13:17)

Heel erg mooi zeg en wauw wat een opdracht.
Ik moest laatst veel koekjes maken als give away op een bruiloft incl de bruidstaart.
Heb daarom de koekjes bekleed en al met fondant en bespoten met icing in de vriezer gedaan en dat ging hier goed.
Had ze wel opgestapeld in een tupperware doos nadat de decoratie echt goed hard en drog was en gescheiden met een bakpapiertje.
Laten ontdooien in de koelkast en had er verder geen problemen mee.
Heb ze dik een week in de vriezer gehad en smaakten nog heerlijk.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy