1 Laatst bewerkt door priscilla86a (12-09-2010 13:34)

Onderwerp: vraagje over mix voor appeltaart

Hoi allemaal ik heb een vraagje nu ik helemaal weg ben van het maken van zelf taarten en bodems, kwam ik vandaag een pakje appeltaartmix tegen die een deze dagen over de datum gaat, ik vroeg me af wat kan je eigenlijk allemaal maken van die mix ik wil eigenlijk geen appeltaart maken omdat ik dit al zo vaak heb gedaan, weten jullie toevallig een leuk recept mischien ook van bv soort cupcakes ofzo.

2

Re: vraagje over mix voor appeltaart

Ipv appels: verschillende soorten noten met honing.

Erg lekker.

3

Kleine appeltaartjes in muffinvormpjes (ook al wil je geen appeltaart, het is wel heel erg schattig :) ). heb ze hier op t forum wel eens langs zien komen :)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

4

Ook appeltaarten worden gebakken ;)

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

hey inderdaad ik kan ze in muffin vormpjes doen

thx voor jullie reacties ik heb ze net uit de overn gehaald ik heb ze in muffins vormpjes gedaan, eerst het deeg helemaal bekleed ook de randen toen onderin een theelepeltje banketbakkersroom, 1 theelepeltje amandelspijs en toen de vulling van appel/rozijnen en toen afgedekt met dus nog deeg en ik heb er eentje op echt om te smullen zo lekker

7

priscilla86a schreef:

thx voor jullie reacties ik heb ze net uit de overn gehaald ik heb ze in muffins vormpjes gedaan, eerst het deeg helemaal bekleed ook de randen toen onderin een theelepeltje banketbakkersroom, 1 theelepeltje amandelspijs en toen de vulling van appel/rozijnen en toen afgedekt met dus nog deeg en ik heb er eentje op echt om te smullen zo lekker

dat klinkt hééééél goed :Y  :Y  :Y

Groetjes Gerien