Re: Vintage-look bruidstaart (mijn eerste..)
Wow wat een plaatje!!!
Mooi behang ook zeg!
Om scheurtjes te voorkomen kneed ik altijd een beetje crisco door de fondant of marsepein dan heb je daar minder last van 
Website: www.droomtaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vintage-look bruidstaart (mijn eerste..)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat een plaatje!!!
Mooi behang ook zeg!
Om scheurtjes te voorkomen kneed ik altijd een beetje crisco door de fondant of marsepein dan heb je daar minder last van 
mooi hoor, en zie idd geen scheur! 
Wauw, geweldig, wat een prachtige taart!
WOW; wat een prachtige taart. Supermooi!! 
Dank jullie wel!
Mooie bruidstaart hoor 
jammer dat ik hem niet kan zien... ben opzoek naar een beetje vintage voor mijn eigen bruidstaart...
jammer dat ik hem niet kan zien... ben opzoek naar een beetje vintage voor mijn eigen bruidstaart...
Wat raar... Afbeelding is niet verwijderd, dus hij zou nog te zien moeten zijn. Anders mail je me en dan stuur ik je de foto wel.
waarom zie ik het plaatje niet?
Oh, volgens mij weet ik al wat er aan de hand is. De foto komt oorspronkelijk van mijn hyves, maar die bestaat niet meer.
Ik zal de foto zo snel mogelijk weer toevoegen.
Jammer dat ik de foto ook niet kan zien!Heb net naar je Blog gekeken, erg leuk hoor, mijn style! 
oke super!!
ben erg benieuwd naar je taart
ik kan em ook niet zien 
He wat jammer ik kan hem niet zien...
rustig even afwachten...

Ga hem ieder moment toevoegen. Maar verwachts niets spectaculairs hoor!
Is al een tijd geleden gemaakt..
JA hij is leuk!!
Hij is hartstikke mooi hoor, en wat leuk om samen zo'n prachtig project te maken !
Dank jullie wel!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vintage-look bruidstaart (mijn eerste..)