1 Laatst bewerkt door Marinina (12-09-2010 10:20)

Onderwerp: Een ei in een ananas.....

ja.... een verrassings-ei van cars in de ananas van sponge bob...
meneertje kon niet kiezen, hij vindt ze beide zó leuk !!

Met bananen-vulling en vanille-slagroom.

Ging niet echt lekker, de biscuit was zoooo luchtig dat ik het bijna niet kon afsmeren, wie weet hoe dit komt ???

Hoop dat jullie hem evengoed leuk vinden ??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7DAJBRSW-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IJF8KJCS-D.jpg

Heb net iets heel engs gedaan  :Y  Kijk maar :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFEEQQUS-D.jpg

Beter ???

Re: Een ei in een ananas.....

wat issie leuk!!
en wat een idee, een verrassingsei in het huisje van bob! ;)

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Hij is leuk geworden. Ik zou persoonlijk alleen niet zo'n drukke onderplaat gekozen hebben (ook al hoort het wel bij het thema). Je boetseersels aan de zijkanten van de onderste taart vallen nu namelijk niet zo op en dat vind ik jammer!

4

AnjaH schreef:

Hij is leuk geworden. Ik zou persoonlijk alleen niet zo'n drukke onderplaat gekozen hebben (ook al hoort het wel bij het thema). Je boetseersels aan de zijkanten van de onderste taart vallen nu namelijk niet zo op en dat vind ik jammer!

Ja, ik vond het achteraf ook een beetje hysterisch, maar ja toen stond hij er al op hahahaha...........

heb trouwens al een hele bos rozen gemaakt LOL !!

5

Hoi,

Hij ziet er erg leuk uit....
De onder plaat is iets te druk...
Maak je je Biscuit op de dag zelf dat je ook de Taart maak of doe je dit eerder?

Ik doe het namelijk een dag van te voren... Dan laat ik hem afkoelen...Dan pak ik hem in vershoudfolie en laat hem rusten (Zetten) Als ik hem ga gebruiken haal ik hem uit de vershoudfolie en smeer ik hem af... En heb er dan geen problemen mee...

Succes

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

6

Fedor schreef:

Hoi,

Hij ziet er erg leuk uit....
De onder plaat is iets te druk...
Maak je je Biscuit op de dag zelf dat je ook de Taart maak of doe je dit eerder?

Ik doe het namelijk een dag van te voren... Dan laat ik hem afkoelen...Dan pak ik hem in vershoudfolie en laat hem rusten (Zetten) Als ik hem ga gebruiken haal ik hem uit de vershoudfolie en smeer ik hem af... En heb er dan geen problemen mee...

Succes

Ik heb die biscuits vrijdag gebakken en gister-avond gebruikt, ik weet ook niet wat het is hoor, normaal gaat het altijd goed en heb geloof ik niets anders dan anders gedaan !??
Had van de onderste taart nog een lap over en volgens mijn vriend was hij wel erg lekker, gelukkig  :lol:

7

Dat hij lekker was dat is het belangrijkste....

Wat ik wel een keer heb gehad... was dat de botercreme te stug was... Dus niet lekker smeerde en toen trok ik ook de Biscuit kapot...

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

8

Vind 'em superleuk! Ik had zelf ook een andere onderplaat gekozen, maar dat is al gezegd. Vind je boetseersels ook leuk!

9

Jaaa...verandering van onderplaat is stukken beter..mooie taart hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Judy schreef:

Jaaa...verandering van onderplaat is stukken beter..mooie taart hoor!

Gelukkig !! Thx.... ;)