1

Onderwerp: oh oooh.. bakpan vergeten in te vetten!!

Hellppp.. hoe krijg ik hem er nu uit!?

Heb zijkanten al los proberen te maken... en flink schudden maar het lukt niet!  :x

Kan ieeeemand me snel helpen!?

Re: oh oooh.. bakpan vergeten in te vetten!!

Ben bang dat dat niet gaat lukken.. :nooo

Groetjes Natasja!

3

Echt weer iets voor mij zeg... te snel willen doen!

Mijn eerste 27,5 vorm (zul je ook altijd zien.. meeste producten erin...... grom grom!)

4

Ja hoor.. hij is eruit... helemaal kapot! Toch bedankt voor de reactie! haha  :lol:

En we beginnen maar opnieuw.......

danmaar bicuit bewaren en er lekkere balletjes van maken  :P

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

6

Nee was er helemaal klaar mee! haha heb hem zo hup in de prullenbak gegooit...  O-)

7

Oh neeeeee, kun je altijd wat lekkers nog mee maken. In repen in een Blanda met bbm aandrukken en bekleden, jum!

8

haha ja had ik dat nou eerder geweten!  :rolleyes:

Nee.. het moest gewoon een keer mis gaan ;).
De nieuwe zit alweer in de oven..

9

Ik had het laatst ook... :/ niet fijn... Wat je kunt proberen: als hij nog warm is, op een natte vaatdoek zetten. Andere truc, als hij al is afgekoeld: Bakpan op zijn kop zetten, rijst in een oude sok stoppen, in de magnetron doen en sok met inhoud op de bakpan leggen, daar waar hij vast zit (dit heb ik van een Amerikaanse site, weet niet meer welke...)

Bij mij kwam hij er overigens alsnog in twee stukken uit :S Maar ja, beter dan helemaal verkruimeld.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

pfff ken het... druk druk... haast en dan o ja de spray vergeten.

Net een grote taart gebakken wilde hem zagen ging niet alles kapot ook zo de prullenbak in en op nieuw bakken!

gelukkig hoef ik me niet te vervelen in de tussentijd  :lol:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.