1 Laatst bewerkt door Biancatjuh (11-09-2010 19:33)

Onderwerp: Spoed slagroom met ouwelprint

Hallo,

ik ben voor morgen een slagroom taartje aan het maken. Ik heb een dubbeldikke ouwel foto voor bovenop. Degene waar ik de foto heb besteld had op de internetsite staan dat ik deze op de slagroom kon leggen. Maar wel zo laat mogelijk.
Ik wil dan om de foto slagroom toefjes maken.

Maar nu hoor ik dat de ouwel dan smelt. Kan ik de print nou wel of niet op de slagroom leggen??

De taart is voor morgenochtend. Maar ik heb eigenlijk morgenochtend geen tijd om de taart nog af te maken. Ik heb geen zin om me te gaan haasten. Dan zal het gegarandeerd misgaan.

Kan ik dan nu toch al de taart klaarmaken. Dus de foto op de slagroom en de toefjes spuiten?

Alvast bedankt!

Groetjes Bianca

2 Laatst bewerkt door Biancatjuh (11-09-2010 19:34)

Re: Spoed slagroom met ouwelprint

Niemand?   Helemaal niemand die mij kan helpen?

Groetjes Bianca

3

Echt helemaal niemand. Dan ga ik het maar gewoon doen. Ik zie het wel

Groetjes Bianca

4

Hoi Bianca,

Ik kon je helaas ook niet helpen, maar ik was wel aan het zoeken naar het verwerken van ouwel op slagroom.
Ik zou dus erg graag je ervaring horen, of het gelukt is en of hij goed gebleven is.

Bedankt alvast!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

5

freijak schreef:

Hoi Bianca,

Ik kon je helaas ook niet helpen, maar ik was wel aan het zoeken naar het verwerken van ouwel op slagroom.
Ik zou dus erg graag je ervaring horen, of het gelukt is en of hij goed gebleven is.

Bedankt alvast!

Hallo,

ik heb het geprobeerd. De foto heb ik op een dun laagje slagroom gelegd. Foto is ietsje bobbelig geworden. Maar niet gesmolten. En ziet er toch nog goed uit. (Ik was vergeten met de smoother het glad te drukken. Eigen schuld dus).

Ik heb de randjes versierd met slagroom dat is ook goed gegaan.
Ik zal zo de foto showen bij de taartenparade. Dan kun je het zien.

Suc6 met jouw taart.

Groetjes

Groetjes Bianca