1

Onderwerp: Rafaello...?

Hoi allemaal,

Ik heb even tussen de recepten gezocht naar Rafaello vulling, deze stond er niet bij.. Heeft iemand weleens Rafaello gebruikt als vulling voor de taarten of is dit echt iets nieuws? :) Ik wil het namelijk gebruiken voor een verjaardagstaart van een vriendin en zij is helemaal weg van Rafaello.. Dus ik ben benieuwd..

Groetjes

2

Re: Rafaello...?

Rafaello vulling....???? Wat is dat?
Misschien van die gevulde bolletjes?? O,nee, dat is ferrero.....
Wil je me het laten weten?

groetjes, Willemijn

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

3

Ingezonden recepten is voor het inzenden van recepten. Staat allemaal uitgelegd in de sticky :)

[MOVE] --> Bakken & Vullen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Zijn dat die kokosballetjes? Die witte? Lijkt me super lekker (maar wel beetje duur denk ik hihi). Maar zou je die kunnen smelten? Die zijn toch ook beetje krokant? Misschien eerder in stukjes breken/prakken/stampen en dan over een laag strooien?

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

Ja klopt het zijn inderdaad die witte kokosballetjes met creme vulling, echt heerlijk :D Ik ben van plan ze te prakken... Het wordt dan wel prijzig, maar ik heb het er wel over :) Je hebt ook Ferrero dat is met chocola en nootjes erin.. Maar niemand dus ervaring mee??

6

Ik heb weleens kinderbuenovulling gemaakt. (door de slagroom) Is volgens mij ongeveer dezelfde soort 'substantie'. Het was heerlijk, al moet je de taart wel snel opeten anders wordt dat knapperige korstje zacht.