Onderwerp: Geboetseerde sprookjesboomtaart!!!
Heb me vandaag bezig gehouden met het leggen van de laatste hand aan deze sprookjesboomtaart! Ik kon er op het forum weinig vinden, dus daarom post ik deze even.
Bedankt voor het kijken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboetseerde sprookjesboomtaart!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb me vandaag bezig gehouden met het leggen van de laatste hand aan deze sprookjesboomtaart! Ik kon er op het forum weinig vinden, dus daarom post ik deze even.
Bedankt voor het kijken!

Who wat is die leuk!
Oh, mooi zeg, wat een details !!
mooi 
gaaf!!! Wat een stoere taart...om op te vreten!
Dank jullie voor de leuke reacties, ik was er zelf ook weg van! Ben al weken aan het denken hoe, wat en waar ik alles kwijt wil/kon... dat hij zo is geworden als in mijn hoofd, dat vindt ik nog wel het leukst! 
geweldig gedaan!! superleuk geboetseerd!! die boom is echt mooi!! 
Ik vind hem echt súperleuk!
(Kan het zijn dat ik de dubbele N verkeerd om zie staan? Zal mn bril eens schoonmaken anders....
)
Ik hou van sprookjes thema dit is echt mooi!
Wauw, prachtig zeg!
Wauw, wat een prachtige details en zo mooi gemaakt!
Hij is echt goed gedaan!
En ik zie de N echt niet verkeerd om staan, terwijl hij juist vaak verkeerd om staat...
Prachtig, wat een details.
Hij is echt goed gedaan!
En ik zie de N echt niet verkeerd om staan, terwijl hij juist vaak verkeerd om staat...
Gelukkig!
Ik vind de taart zó leuk, ik blijf ernaar kijken......
ooooooooooohhh
prachtig is ie!!!
groetjes neeltje
Daar mag je inderdaad trots op zijn! 
Wat goed,ik krijgt gelijk zin om naar de Efteling te gaan 
Wat een leuke taart en lekker veel te zien!
Wow wat een mooie taart, geweldig geboetseerd 
Heel mooi gemaakt!
Heb er ook 1 gemaakt, de "klant" had best wel wat wensen, de boom moest groot en alle figuren van de sprookjesboom moesten erop. ook wildde ze de draak wat groter. Verder moest ik maar zien mochten ook wel kleine fotootjes op of zo. Dit is de mijne geworden.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101965
Vindt die van jou ook erg leuk zo, leuk ook zo dat huisje erbij 
Heb er ook 1 gemaakt, de "klant" had best wel wat wensen, de boom moest groot en alle figuren van de sprookjesboom moesten erop. ook wildde ze de draak wat groter. Verder moest ik maar zien mochten ook wel kleine fotootjes op of zo. Dit is de mijne geworden.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101965Vindt die van jou ook erg leuk zo, leuk ook zo dat huisje erbij
Ik had deze gezien, maar ik heb geen foodprinter en boetseren vindt ik gewoon het allerleukste. Thx voor alle leuke reacties!
leuk zeg!! wat goed met al die sprookjes figuurtjes erbij!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboetseerde sprookjesboomtaart!!!