1 Laatst bewerkt door Samantha975 (10-09-2010 17:42)

Onderwerp: Biscuit gaar ???

Ik heb ook al gekeken met de zoek functie, maar kan het niet vinden, dus bij deze...

Ik heb een biscuit gebakken zoals ik altijd doe, maar heb hem nu open gesneden om een vulling in te doen, maar nu lijkt hij in het midden een stuk harder dan aan de buitenkant. Is hij nu wel of niet gaar???

Ik heb trouwens de mix uit de shop gebruikt

Heb hem namelijk voor morgen nodig...

2

Re: Biscuit gaar ???

Het kan zijn dat het bij het doorspatelen van de mix niet helemaal mooi homogeen is geworden en dus de mix zich niet goed gemengd heeft. Dit kan de oorzaak zijn dat er soms wat hardere stukken in je kapsel zitten. Als hij verder niet plakt van binnen dan is hij gewoon gaar!
Als het stuk niet al te groot is het eruit halen en opvullen met je vulling  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

mix hoef je niet te spatelen, dus dat zal het niet zijn. Ik denk idd dat het middenstuk niet goed gaar is geweest. Ik hou het zelf goed in de gaten tegen het einde van de baktijd. Zodra je biscuit begint te krimpen weet je zeker dat het gaar is.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Als er harde stukken in zit is hij niet goed gaar geweest... Ik heb het ook af en toe, en dan zitten die harde stukken meestal in een rondje in de taart...

Ik zou van de delen die wel gaar zijn lekkere oreo balletjes maken ofzo! :)