1

Onderwerp: Mijn eerste echte bruidstaart

Ben er best zenuwachtig van geweest en nog steeds eigelijk, mijn eerste echt bruidstaartje.
Vandaag moet ik hem bezorgen... en zou blij zijn als de taart daar staat.
De taart is helemaal precies zo gemaakt als het bruidspaar wilde. Zelf had ik liever de groene blaadjes weggelaten.. .maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://94.100.122.239/1096750001-1096800000/1096785101-1096785200/1096785110_6_1mYS.jpeg

2

Re: Mijn eerste echte bruidstaart

Dat is een heel mooie bruidstaart ! Goed gedaan, helemaal als het pas je eerste is  :thumb: Weet zeker dat het bruidspaar blij is met deze taart!

Carpe Diem !

3

heel mooi gedaan!!!

Mooi hoor!!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

5

Dank jullie wel!  :)

6

wauw echt gaaf..

7

Heel mooi :Y

8

Je roosjes zijn echt mooi! Ik heb zelf nog wat restjes fondant waarmee ik volgende week wat roosjes wil gaan oefenen. Maar die krijg ik vast niet zo mooi als de jouwe!

9

ik vind m prachtig , en ook erg mooi gefotografeerd!

10

Hartstikke mooie en lieve taart, en prachtige roosjes !!

Groetjes, Conny

11

Heel mooi :thumb:

12

POEPIE CHIQUE!

Een echte droom bruidstaart hoor! ik vind de roosjes goed gelukt, en de blaadjes breken het juist een beetje. Misschien kun je de blaadjes de volgende keer een beetje gebogen neerleggen. dan is het wat speelser.

Ik weet zeker dat het bruidspaar, onwijs blij is zal zijn met hun taart!

Groetjes San

13

Ik vind 'em erg mooi, zeker met die zachte kleurtjes! :thumb:

14

Sannn schreef:

POEPIE CHIQUE!

Een echte droom bruidstaart hoor! ik vind de roosjes goed gelukt, en de blaadjes breken het juist een beetje. Misschien kun je de blaadjes de volgende keer een beetje gebogen neerleggen. dan is het wat speelser.

Ik weet zeker dat het bruidspaar, onwijs blij is zal zijn met hun taart!

Dank je wel, ook super bedankt voor de tip van de blaadjes.. ik had er geen moment over nagedacht. Maar een volgende keer zal ik ze zeker een beetje gebogen neerleggen  :)

15

Zo... ik ben helemaal blij dat de bruidstaart op de bestemming was aangekomen.
Ik ben namelijk vanmiddag gaan rijden en toen was er een enorme verkeerschoas door een weg die was afgesloten. Ik raakte natuurlijk behoorlijk in paniek... twee kinderen op de achterbank en een taart die naar eeen koelkast hunkerde.
Uiteindelijk besloten om te draaien en weer naar huis gegaan.
Een uur later heeft manlief... die iets bekender is in Rotterdam mij en de taart bezorgd...pffff
Aangekomen op de locatie wilde de dame de taart niet in de koeling zetten, maar dit zou de taart niet halen aangezien hij dan over een uur gegeten zou gaan worden.
De dame wilde de taart niet in de koelkast zetten omdat als er iets met de taart zou gebeuren zij er op aangekeken zou worden.
Na even wat gezeurd te hebben heeft ze het toch gedaan. ze dacht dat de taart nog op plateaus gezet moesten worden.????? Je ziet toch dat het een gestapelde taart is??
Zo er viel echt een last van mij af toen ik in de auto zat.
Een echte vuurdoop om het zo maar te zeggen.
Maar gelukkig veel van geleerd voor een volgende bruidstaart  :)

16

Helemaal blij  :) zojuist berichtje gehad van het bruidspaar dat ze de taart helemaal mooi en lekker vonden :)  :)

17

Fijn dat het bruidspaar de taart mooi en lekker vonden. De taart is echt prachtig!!  :thumb:

18

Super gedaan! Mooi strak en romantisch.

I'm not fat, I'm just short for my weight

19

Een hele mooie bruidstaart en wat  leuk die reacties achteraf !

20

Echt een droomtaartje!! Ik hou persoonlijk wel heel erg van die traditionele stijl. Waar hem je hem mee gevuld?

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

21

Wendyke schreef:

Echt een droomtaartje!! Ik hou persoonlijk wel heel erg van die traditionele stijl. Waar hem je hem mee gevuld?

Dank je wel. Ben zelf ook wel van deze stijl. De taart is gevuld met aardbeienbavaroise met zwitserse room.