1

Onderwerp: Draakje 1e boetseersel!

Mijn zoontje had klei gekregen en we hebben samen lekker aan de tafel zitten freubelen. In de mjam stond het draakje en ik vond deze erg leuk om te maken. Het is mijn 1e boetseersel zonder workshop :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8LGVS3UT.jpg

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

2

Re: Draakje 1e boetseersel!

dit is wel een lief draakje  :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

hij is schattig. ik heb hem gisteren ook gemaakt, nav de mjam taart. ook 750 gr groen gemaakt, en vanmorgen toe ik op kwam was dat hele draakje in elkaar gezakt, het stokje kwam er boven uit. veel te veel marsepein lijkt me, veel te zwaar.
groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

4

Wow wat gaaf!

-------------------------
Groetjes Chantal

elly schreef:

hij is schattig. ik heb hem gisteren ook gemaakt, nav de mjam taart. ook 750 gr groen gemaakt, en vanmorgen toe ik op kwam was dat hele draakje in elkaar gezakt, het stokje kwam er boven uit. veel te veel marsepein lijkt me, veel te zwaar.
groetjes
elly

Ik heb niet naar het gewicht gekeken... waarschijnlijk is de mijne ook een stuk minder zwaar  :Y

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

6

:thumb:  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

7

Cute... !!