1

Onderwerp: Cupcake lolly pops van bakerella vraagje

Hallo,

Heeft iemand enig idee hoeveel, in dit geval cream cheese, er door de cake gaat?
Ik had ze gisteren gemaakt met chocopasta, maar denk teveel pasta...wat een bende  :)
Kreeg de cc niet in de cakejes gedrukt, tenminste niet zodat het er nog een beetje uit zag.

Verder vroeg ik mij ook nog af of hiervoor gewone cake wordt gebruikt of bv de mix van soezie?

Bedankt zover!

2 Laatst bewerkt door monique63 (08-09-2010 19:23)

Re: Cupcake lolly pops van bakerella vraagje

Toevallig heb ik net het "prutje" gemaakt. Ik heb het recept van Bakerella zo'n beetje aangehouden: een chocoladebiscuit gemaakt , daarna de frosting : 245 gr Monchou
                                                 400 gr poedersuiker ( minder dan in
                                                                 recept,anders té zoet m.i.)
                                                 120 gr roomboter

Het biscuit helemaal koud laten worden , in de foodprocessor heel fijn malen en op gevoel de frosting erbij. Ik heb ongeveer de helft van bovenstaande frosting gebruikt, de rest kun je invriezen.

Ik heb het prutje ook ingevroren , ben vooruit aan het werken voor een braderie.Ik vind dat het wel enige oefening vraagt om net zulke mooie lollie's te maken als Bakerella hoor ! Belangrijk is volgens mij om niet té veel frosting toe te voegen, dan wordt het te "soppig". In mijn album staat het resultaat van mijn eerste poging....( Bij koekjes en ander lekkers )
Succes!

Carpe Diem !

3

Re: Cupcake lolly pops van bakerella vraagje

Hoi Monique,

Bedankt voor je bericht!

Ze zijn prima gelukt toch? Errug leuk!
Thanks, kan ik t nog eens proberen  :Y ;-)