1

Onderwerp: bakvorm bol

Hoi,
ik heb een bakvorm bol besteld bij een webshop. Nu heb ik hem binnengekregen en zie dat hij aan de onderkant zeg maar plat is. Dan krijg je toch nooit een mooi bolletje?

hoort dit?

2

Re: bakvorm bol

anders blijft ie niet staan de wolton bal vorm zijn tweeapparte ronde schalen dus die is wel helemaal rond en kost 14 euro in de shop maar je moet die wel vullen om de twee helften aan mekaar te plakken x

3

ok, maar hoe krijg ik deze nu aan de bovenkant rond? :s

4

welke heb je die nieuwe spheial old ofzoziets of di van wilton die balvorm de kan di eniet rond is bij de eerste is de onderkant om hm te laten rechtopstaan

bij de tweede hebje twee halve ronde bolletjes die je vlak moet afsnijden en tegen mekaar plakken met vulling en dan heb je een hele ronde bal

5

ik heb geen van beiden. Het is gewoon een soort 'nep' bakvorm ben ik achter gekomen .helaas, maar gelukkig was hij ook maar 3,50

Wat ik met trouwens wel afvroeg. Als je een bal wilt maken van 2 halve bolletjes, moet je dus wel zorgen dat ze allebei tot aan de rand van de bakvorm komen toch? Hoe zorg ik daarvoor, dat de biscuit niet lager wordt dan de bakvorm, of juist hoger?

6

als ie hoger is is niet erg want dan snij je dat gelijk met de bakvorm recht af x