1

Onderwerp: Pooh, Pooh

Een stapel met winnie de Pooh en knorretje. Het was een echte Disney week voor ons. (zie ook toy-story en Minnie Mouse)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Groetjes Daisy

http://i52.tinypic.com/xe0go2.jpg

Daisy's Cake Bakery - Heemraadstraat 5a - Vlaardingen - www.daisyscakebakery.nlwww.facebook.com/daisyscakebakery

2

Re: Pooh, Pooh

geweldig

mag ik iets erover zeggen? ik zou dat stukje tussen knorretje en wat er links van staat met een beetje gras of zoiets bedekken (de rand bedoel ik)

3

Wat een leuke stapel! Ik vind hem echt super :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

monique53 schreef:

geweldig

mag ik iets erover zeggen? ik zou dat stukje tussen knorretje en wat er links van staat met een beetje gras of zoiets bedekken (de rand bedoel ik)

Ben het helemaal met Monique eens. :Y

Prachtige taart, mooi frisse kleuren en heel goed geboetseerd :thumb:

5

Mooi!!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

6

Goede tip, ik zie het zelf ook.
Was me eerder nog niet opgevallen.

groetjes Daisy

Daisy's Cake Bakery - Heemraadstraat 5a - Vlaardingen - www.daisyscakebakery.nlwww.facebook.com/daisyscakebakery

7

Super gedaan zeg!! Mag ik vragen of je ze uit je hoofd geboetseerd hebt of met een vb en zoja waarvandaan?

8

Een erg leuk en gezellig taartje!!!!

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

9

Ze zijn geboetseerd aan de hand van plaatjes van internet.

10

Wauw..prachtig!

Even off the record...ik moet steeds denken aan die workshop die ik bij je heb gevolgd..maar die zal jij je niet meer herinneren misschien...met dat jongetje...;)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

11

lief

Lekker feestelijk rond.....

12

joyce1982 schreef:

lief

Ja dat weet ik nog die blijft me nog een tijdje bij.! Heeft veel indruk gemaakt op iedereen denk ik.

13

Lief hoor......... :thumb: