Onderwerp: Spiderman, Bumba en Hello Kitty
Weer een druk programma...... Voor een meisje uit de klas van mijn jongste een hello kitty. Arme kind had ik al een poosje geplaagd met het feit dat ik een blauwe spiderman taart zou maken. Om het goed te maken, zelfs het kapsel roze gemaakt. Ze kwam zelf mee hem ophalen, zo leuk om die snoetjes te zien! Gevuld met aardbeienbc en aardbeienjam.

Dan voor een jongen uit de klas van de jongste. Hij is vandaag jarig en wilde toch echt een spiderman (en mama wil eigenlijk liever dezelfde als boven, want daar is ze helemaal verliefd op.....) Beetje een lastminute vraag. Maar goed, als je tijd hebt.... Gevuld ook met aardbeienjam en aardbeienbc.

De laatste was ook voor vandaag. Had vorige week de spongebobtaart gemaakt. Even zelf bij de buuf gebracht, nog geen kwartier later, de deurbel. Staat de zus van de buuf voor de deur, of ik voor haar zoon een bumba wilde maken. Dus zo had ik het weer een beetje druk! Gevuld met zwitserse room en chocobolletjes.

. Mag ik vragen wat jij verstaat onder chocobolletjes? Ik wil ook eens wat meer proberen als vulling.