1 Laatst bewerkt door zoete kunst (05-09-2010 17:19)

Onderwerp: Dikke duim en kiwi..

Toen ik deze bruidstaart in de doos wilde zetten schoot ik zo met mijn dikke duim in de onderste laag; het gevolg was een lelijk gat in de taart. Gelukkig met wat plamuren en een paar witte stippen omzetten was er niets meer van te zien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KERXZRW6.jpg

Deze taart was voor Ab. De kleurwensen waren blauw groen rood wit en zilver. Ik moest er nieuw zeeland ( kiwi's en maori-tattoo en de sterren uit de vlag) in verwerken en Holland (rood- wit- blauw en molens) aangezien Ab geïmmigreerd is vanuit Nieuw Zeeland
(Molens zitten aan de zijkant op de goene laag)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4BSDYIC.jpg

Zoete groetjes, Marjolein

2 Laatst bewerkt door Judy (05-09-2010 17:22)

Re: Dikke duim en kiwi..

wat een prachtige taarten!?   Ik vind die van Ab een hele mooie!!
Misschien een domme vraag hoor, maar ik neem aan dat je dan verschillende dozen had en op loctie heb gestapeld of heb je écht zulke hoge dozen?? :o

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Supertaarten weer!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

4

Judy schreef:

wat een prachtige taarten!?   Ik vind die van Ab een hele mooie!!
Misschien een domme vraag hoor, maar ik neem aan dat je dan verschillende dozen had en op loctie heb gestapeld of heb je écht zulke hoge dozen?? :o

Ik zet stapeltaarten altijd in een bodem en zet de deksel er op z'n kant tegenaan en vervolgens inpakken in folie.

5

prachtige taarten weer marjolein :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Wow super leuke taarten!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

7

Mooi hoor, jammer van die dikke duim....... Zo verpak ik ze ook altijd. En mag ik ook weten voor hoeveel personen ze waren? En heb je ze dan gelijk zo meegenomen/ meegegeven? Hoe stut jij ze dan!

8

Die bruidstaart vind ik prachtig (wat zal je geschrokken zijn toen je duim in de taart zat :think: ) Gelukkig te herstellen !! TOP hoor!

9

Hele mooie taarten! Echt een wauw gehalte :Y

10

Wat een prachtige taarten.

11

Ik vind die kiwi's zo leuk!!!
En die roze is ook prachtig, zo zoet!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

Oooohhh, uitschieten met een duim heb ik ook een keertje gehad... Zooo vervelend :s

Prachtige stapels en gelukkig niets meer van te zien!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

13

isabel-le schreef:

Mooi hoor, jammer van die dikke duim....... Zo verpak ik ze ook altijd. En mag ik ook weten voor hoeveel personen ze waren? En heb je ze dan gelijk zo meegenomen/ meegegeven? Hoe stut jij ze dan!

De bruidstaart was voor 45 personen en de Kiwi voor Ab voor 25 personen.
ik stut met houten douwels (alleen de rood met witte stippen heb ik met plastic douwels gestut; je weet wel die pijpjes)
Beide taarten zijn volledig gestapeld vervoerd. Gewoon voorzichtig rijden en vooral oppassen voor drempels, rotondes en voldoende afstand bewaren zodat je altijd rustig kan remmen ....en uiteraard de billen bij elkaar....

14

Wauw! mooie (stapel) taarten zeg!

ook erg mooi van kleur.

vraagje:
hoe heb je de achtergrond van je foto's zo mooi zwart gekregen?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

15

Geweldige taarten, alletwee! Ik vind de roze/rode/witte combi zelf zo leuk en de andere zo mooi stijlvol persoonlijk ( :think: snap je nog wat ik bedoel....)
En dat van die duim, had ik vorige week ook  :s

Groet, Jolanda

16

Hihihi ik las 'kiwi' in combi met Nieuw Zeeland en verwachtte toch echt de vogel te zien, ik heb twee minuten zitten turen en zag toen pas de kiwi's die je gemaakt hebt :) Hoe heb je die gemaakt?

Mooie taarten, zeg!

Groetjes Karine

17

wauw.. erg fraai!

Vind die kiwi's echt super leuk gevonden en gemaakt!!  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

18

Kaatjekikker schreef:

Hihihi ik las 'kiwi' in combi met Nieuw Zeeland en verwachtte toch echt de vogel te zien, ik heb twee minuten zitten turen en zag toen pas de kiwi's die je gemaakt hebt :) Hoe heb je die gemaakt?

Mooie taarten, zeg!

dat had ik dus ook, ik dacht ook aan de vogel.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

super mooie taarten, echt zalig mooi! als ik het zo op foto zie dacht ik echt dat er wel meer stukken uit zouden gaan. Welke maten zijn dat dan op elkaar gestapeld?

by the way, ik vind het echt super knap van je dat je ze zo durft te vervoeren. Ik zou ziek van de zenuwen worden. zet je hem dan in de kofferbak, of waar?

Groetjes Joyce
Een gezellige taart is de moeite waard!

20

Super stapels.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.