1

Onderwerp: Vulling opties

Ik heb een vraag.

Ik ga mijn eerste stapel taartje maken en ook denk ik boetseren voor het eerst of een puzzelplaatje maken ook voor het eerst.

Het is voor mijn zoontje zijn verjaardag die wordt aanstaande vrijdag 1 jaar.

Nou wil ik een taartje vullen met of banketbakkersroom met manderijntjes of slagroom met manderijntjes  en dan de 2e vulling met jam???

Daar vraag ik wat advies over aan jullie.

en dan kijken wat ik voor het 2e taartje wil als vulling.

Ideeën of advies is welkom

Bedankt

groetjes Marijke

Groetjes Marijke

2

Re: Vulling opties

Hier is bij een vaste klant, banketbakkersroom met mandarijntjes en 2de laag abrikozenjam favourite.

Maar banketbakkersroom met mandarijntjes en een 2de laag lemoncurd is ook heerlijk.

Slagroom met mandarijntjes ???? :s  niet mijn keuze. wordt te nattig voor de slagroom in mijn beleving.

Verder voor de 2de taart: dan zou ik voor slagroom met aardbeien kiezen (als toch nog slagroom zou willen  :lol:

Ik wens je succes met kiezen!

mama-tijd = tijd voor taart!!

3

Hoi moeder mien,

bedankt! voor je reactie. Ja die slagroom met manderijntjes had ik gelezen van iemand, maar goed is dus niet echt een optie.

Dan lekker banketbakkersroom met manderijntjes en ik denk dan de tweede laag misschien wel abrikozen jam. is ook voor mijn zoontje die 1 wordt.

vandaar dacht ik aan een stapeltaartje en dan de tweede wat ook echt voor volwassenen kan.

Nou maar hopen dat het boetseren wat word anders maar een puzzelplaatje, haha.

maar bedankt voor je reactie

Groetjes Marijke

4

Stomme vraag misschien, maar leg je de mandarijntjes bovenop de banketbakkersroom of roer je die er doorheen?

Dat is toch een TAART waard!

5

@ppeltje schreef:

Stomme vraag misschien, maar leg je de mandarijntjes bovenop de banketbakkersroom of roer je die er doorheen?

Ik leg de mandarijntjes erop, want als je ze er door roert gaan ze stuk (is zo'n smerig prutje dan :shh: )

Groetjes.

mama-tijd = tijd voor taart!!

6

of iets met kersen, de aardbeien zijn ook niet meer zo lekker nu,
of wel :think:

Lieve groetjes van Nicole