Onderwerp: Bedankt Annelies en Simone
Bij Annelies heb ik de workshop bruidspaar in auto gevolgd. Was een topdag Annelies, bedankt!! Vervolgens ben ik gisteren bij Simone aan het fotograferen geslagen. En onderstaande is het resultaat.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bedankt Annelies en Simone
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bij Annelies heb ik de workshop bruidspaar in auto gevolgd. Was een topdag Annelies, bedankt!! Vervolgens ben ik gisteren bij Simone aan het fotograferen geslagen. En onderstaande is het resultaat.
Ziet er erg mooi uit!
jaaaaa kijk, daar is ze dan !!! super goed! whahhaah, ik ben gelijk de shop in gedoken en heb de nodige materialen gehaald (a 2,50 euro totaal) en ben vandaag gelijk verder gaan oefenen dat werkt voor mij het beste!
de foto is supermooi en jouw werkstuk superschattig!!! ik vond het erg gezellig (ook het carpoolen ) thanks!!!
Geweldige foto van een schitterende auto!!
geweldig mooi, en superleuk met dat lintje rond de boards en taart!
Wat lief!
jaaaaa kijk, daar is ze dan !!! super goed! whahhaah, ik ben gelijk de shop in gedoken en heb de nodige materialen gehaald (a 2,50 euro totaal) en ben vandaag gelijk verder gaan oefenen
dat werkt voor mij het beste!
de foto is supermooi en jouw werkstuk superschattig!!! ik vond het erg gezellig (ook het carpoolen) thanks!!!
Ik ook, gelijk wat dingen besteld voor het fotograferen. En dankzij jou tips kan ik nu ook scherp stellen.... Taartje smaakte heerlijk, ook de collega's hebben er van genoten
Wat een talent hebben we toch hier op het forum
Wow prachtig hoor!
Ik ga deze ook maken!! Heb er al helemaal zin in!
Wauw gewoonweg geweldig gedaan!!!!
Wat gaaf is die zeg!
wauw, prachtig!!
schitterend bruidspaartje, en wat een leuk lint heb je om je taart gedaan!
is het een dummie??
Heel erg mooi zeg!
Geweldig gefotografeerd, maar ook een super bruidspaar!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bedankt Annelies en Simone