1

Onderwerp: Nieuw Zeeland

Ik moet een taartje maken voor iemand die 5 maanden naar Nieuw Zeeland gaat. Ik wilde eerst een valies(koffer) maken maar nu blijkt dat ze met de rugzak gaat. Heeft iemand ideetjes hoe zo'n taart eruit kan zien (40 personen).

2

Re: Nieuw Zeeland

Ik zou iets doen met de vlag van Nieuw Zeeland. Misschien een grote taart in de vorm snijden van het land en dan helemaal bekleden als vlag. Een halve wereldbol maken is ook leuk en dan een vlag bij NEderland en een vlag bij Nieuw Zeeland....stippellijntje ertussen, klaar! :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Nieuw Zeeland is het land van zee, stranden, bergen, gletsjers, walvissen spotten, maori's, geisers, etc. en als backpacker ga je dat allemaal beleven. Daar kun je je ook door laten inspireren.

Zelf zou ik voor een Maori symbool gaan. Elk symbool heeft een betekenis en dat vind je hier. Als de ouders de taart willen voor het afscheidsfeestje van hun zoon/dochter zou je kunnen kiezen voor de Koru. Als je hier klikt, zie je meer symbolen.
Die Koru staat voor een varenblad dat zich opent en dat zal die globetrotter zeker tegenkomen en ongetwijfeld op de foto zetten omdat je er niet omheen kunt; zo groot en indrukwekkend zijn ze.

Toevallig was ik op zoek naar een nieuw Paua ringetje en vond het op de site die ik je heb gelinkt. Grappig dat het na 7 jaar nog steeds 2 pond kost ;)

Veel plezier met en succes van je NZ taart!

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.

4 Laatst bewerkt door Tom Poes (07-09-2010 09:21)

Een kiwi?
http://farm5.static.flickr.com/4025/4410591662_4b47fa626e_m.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2680/4120951441_e5dc70edea_m.jpg
Met kiwi vulling dan natuurlijk :P!

Of iets zoals deze taart van Zoete Kunst
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4BSDYIC.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (07-09-2010 10:59)

Misschien kun je een Aboriginal boetseren (met zo'n botje door zijn neus enzo) of iets doen met Ayers Rock (die grote "rode" berg).

Wat ook leuk is; The great barrier reef!
Het walhalla van menig duiker.

(Laat je ons wel weten wat het uiteindelijk geworden is??  :Y)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

Taarterataaa...! schreef:

Misschien kun je een Aboriginal boetseren (met zo'n botje door zijn neus enzo) of iets doen met Ayers Rock (die grote "rode" berg).

)

Dat is Australië.  ;)

The Lord off the Ring is er ook opgenomen voor een deel, is ze daar misschien fan van ?

Christine.

7

Of gewoon ipv een koffertaart een rugzak taart maken :+

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

O wat zijn die leuk Yvonne!!!

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.

9

Dank u dank u voor de leuke reacties ...zovele leuke ideetjes . Die halve wereldbol vink in wel leuk maar ik ga het vlaggetje dan wel bij België zetten  :lol: . Die eerste kiwi vind ik hilarisch. En die Maorisymbolen héél mooi. Ook aan de rugzak had ik zelf ook al gedacht ...oei het wordt moeilijk kiezen  O-)  maar ik zal hem zeker posten 26september moet ie af dus rond die periode zal je hem zien.

10

Deze heb ik ooit gemaakt Karine...(was toen wel voor AFrika..maar is hetzelfde idee)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=37641

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11

Ik had je taartje al gezien Katja ...een supermooie maar had toen zelf niet bedacht dat dit ook kon voor mijn bestemming (blond hé O-) ) en de wereldbol gaat  zeker op de taart komen!!! en de kiwi natuurlijk ook!

keukentje schreef:
Taarterataaa...! schreef:

)

Dat is Australië.  ;)

The Lord off the Ring is er ook opgenomen voor een deel, is ze daar misschien fan van ?

O dat is suf.... Ik was helemaal in de veronderstelling dat we het over Australie hadden... Hoe kom ik daar nou bij?
Hmmm... En ik vond nog wel dat ik zo goed mee dacht...  :s

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com