1

Onderwerp: Hou zou ik dit aanpakken???

Ik heb van een collega haar vriendin een bestelling gekregen om haar bruidstaart te maken.

Dit is de info die ik van haar heb gekregen:

- samen met het trouwfeest wordt haar baby zoontje gedoopt
-ze hebben elkaar leren kennen in Londen en hebben daar ook gewoond
- hij is van Italie

Haar idee was een Londense bus met bruidskoppeltje en babytje erin

Maar ik heb echt nog nooit een bruidstaart gemaakt ( hij zou voor 80pers moeten zijn)
Ik heb dus geen idee hoe ik hier aan zou moeten beginnen.

Alle ideeen en tips zijn dus zeker welkom

groetjes en hopend op goede tips

2

Re: Hou zou ik dit aanpakken???

Hhm moeilijk... En al helemaal om te bedenken hoe je poppetjes in je bus krijgt... Misschien puzzelen en erop plakken? Zodat het net lijkt of ze erin zitten?

3

je zou een stapeltje van 3 lagen kunnen doen met iedere laag een thema, boven aan het bruidspaar, 2de laag de baby boetseren en de onderste laag met londen en italie.... en dan alle 3 de lagen verbinden door een soort rode draad of een weg dat staat voor hun levens weg ofzo....

4

Hippe Cake schreef:

je zou een stapeltje van 3 lagen kunnen doen met iedere laag een thema, boven aan het bruidspaar, 2de laag de baby boetseren en de onderste laag met londen en italie.... en dan alle 3 de lagen verbinden door een soort rode draad of een weg dat staat voor hun levens weg ofzo....

Ik vrees dat je dat voor 80 personen niet red hoor. Maar dmv printjes etc kun je ook heel veel dingen laten zien en dat verwerken op een stapel.

Je kunt ook zo'n open dubbeldekker boetseren, dan kun je ze gewoon erbovenop zetten :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

6

Wat een leuke tips, hier ga ik zekr iets meedoen  :Y

heeeeel fel bedankt

gtjs