Onderwerp: Toren met.......
Snoepgoed ter gelegenheid van mijn verjaardag.....
met van boven naar beneden:
1- Makronen gevuld met lemoncurd + sinascurd
2- Notentaart gevuld met met choco/caramelcreme en frambozenjam
3- Makronen met lemoncurd
4- Makronen gevuld met pure chococreme
5- Petit fourtjes met caramelcreme en kersencurd en mini stroopwafelcupcakes met carameltoef met gekarameliseerde hazelnoot-pindastukjes
6- Grote stroopwafelcupcakes met carameltoef met gekarameliseerde hazelnoot-pindastukjes
7- Snel snel taart met lekker felle kleurtjes en bloemen (altijd erg in trek bij de kinderen) gevuld met 1 laag vanillecreme en 1 laag aarbeienjam
....en nog een taart gemaakt voor iemand in hoge nood.......komen ze hem niet ophalen Sommige mensen zou je toch
Kreeg vlak voor ik op vakantie ging een noodkreet/vraag of ik alsjeblieft een verjaardagstaart voor hun dochter wou maken.
Nou dat doe ik normaalgesproken niet, maar vooruit voor deze keer dan......(ophaaldatum 1 dag na mijn verjaardag op 3 september)
Dus ik heb midden in de nacht (nadat alle verjaardagsvisite weg was) die taart zitten maken, en dan komen ze hem niet ophalen.
Ergens had ik er al een raar gevoel bij, dus de tekst die op de onderste laag moest komen had ik al wel klaarliggen, maar er nog maar niet opgeplakt. Maar ja zo gestapeld kan ik hem ook niet invriezen.....zit nu dus met de kinderen nog steeds aan de taart.
Wel lekker, maar heel slecht voor mijn figuur
Helaas voor deze mensen....ze zijn een heerlijke taart misgelopen, en hoeven in de toekomst ook niet meer bij mij te komen met een bakverzoek.
Nou issie dan....
Helemaal strak issie niet, maar ik was dan ook eigenlijk helemaal niet van plan om te gaan stapelen....i.v.m. de tijd(stip). Maar dacht, kom ik zal ze eens verrassen en toch een stapeltje maken.
Zo op de foto ziet ie er eigenlijk best slordig uit.....
Volgende ronde toch even wat meer tijd inplannen voor het afsmeren /koelen /afsmeren etc.