1 Laatst bewerkt door Titataart (06-09-2010 12:46)

Onderwerp: Toren met.......

Snoepgoed ter gelegenheid van mijn verjaardag.....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YSO6BXYT.jpg
met van boven naar beneden:
1- Makronen gevuld met lemoncurd + sinascurd
2- Notentaart gevuld met met choco/caramelcreme en frambozenjam
3- Makronen met lemoncurd
4- Makronen gevuld met pure chococreme
5- Petit fourtjes met caramelcreme en kersencurd en mini stroopwafelcupcakes met carameltoef met gekarameliseerde hazelnoot-pindastukjes
6- Grote stroopwafelcupcakes met carameltoef met gekarameliseerde hazelnoot-pindastukjes
7- Snel snel taart met lekker felle kleurtjes en bloemen (altijd erg in trek bij de kinderen) gevuld met 1 laag vanillecreme en 1 laag aarbeienjam

....en nog een taart gemaakt voor iemand in hoge nood.......komen ze hem niet ophalen  :s  Sommige mensen zou je toch :mad:
Kreeg vlak voor ik op vakantie ging een noodkreet/vraag of ik alsjeblieft een verjaardagstaart voor hun dochter wou maken.
Nou dat doe ik normaalgesproken niet, maar vooruit voor deze keer dan......(ophaaldatum 1 dag na mijn verjaardag op 3 september)
Dus ik heb midden in de nacht (nadat alle verjaardagsvisite weg was) die taart zitten maken, en dan komen ze hem niet ophalen.
Ergens had ik er al een raar gevoel bij, dus de tekst die op de onderste laag moest komen had ik al wel klaarliggen, maar er nog maar niet opgeplakt. Maar ja zo gestapeld kan ik hem ook niet invriezen.....zit nu dus met de kinderen nog steeds aan de taart.
Wel lekker, maar heel slecht voor mijn figuur  :lol:
Helaas voor deze mensen....ze zijn een heerlijke taart misgelopen, en hoeven in de toekomst ook niet meer bij mij te komen met een bakverzoek.
Nou issie dan....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BBW3DS3E.jpg
Helemaal strak issie niet, maar ik was dan ook eigenlijk helemaal niet van plan om te gaan stapelen....i.v.m. de tijd(stip). Maar dacht, kom ik zal ze eens verrassen en toch een stapeltje maken.
Zo op de foto ziet ie er eigenlijk best slordig uit..... :think:
Volgende ronde toch even wat meer tijd inplannen voor het afsmeren /koelen /afsmeren etc.

Groetjes v. Annette.

2

Re: Toren met.......

Wat een hoop lekkers heb je gemaakt voor je verjaardag!
Nog gefeliciteerd!

Wat zonde (en uiteraard schandalig) trouwens dat ze die leuke taart mis zijn gelopen, niet te veel van snoepen he!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

Proficiat met je verjaardag!
Wat heb je dat leuk gedaan, zo dat standarad vol met lekkers :thumb:
En die mensen, bah, dat vind ik dus echt niet kunnen :nooo  Kon je ze niet in de loop van vorige week niet een herinneringsmailtje sturen? Misschien als ze dan niet reageerden, je jezelf stress en kosten had bespaard....

Maar nu was toch ook goed...Een after party cake :lol:

pluk de dag!

4

Wat een werk,al die kleine lekkerheden voor je verjaardag!
Hebben ze er wel van genoten?

Tjeetje wat onbeschoft,z'n mooie taart bestellen en dan ook nog niet de allerkleinste en gewoon niet komen!!!! :s  :nooo
Heb je nog contact met hun opgenomen?

If life gives you lemons, make lemonade!

5 Laatst bewerkt door Titataart (06-09-2010 12:48)

Dat rare gevoel had ik ook omdat ik die week nog een mailtje had gestuurd waar ik geen reactie op greeg. Maar ik had me nog veel lulliger (sorry voor de uitdrukking) gevoeld als ze wel waren gekomen en ik geen taart had gemaakt. Ze hadden immers in de mailwisseling voordat ik op vakantie ging te kennen gegeven dat ze zo blij waren dat ik voor hun een taart wou maken, want ze hadden al zoveel mensen geprobeerd, en niemand had dan tijd.
Tsja en het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze niet op de mail hadden gekeken, ofzoiets. Helaas had ik geen telefoonnummer van ze, want anders had ik er ook wel even achteraan gebeld.
Ach ja 't is een harde leerweg......je hoort het zo vaak dat mensen dit soort kunstjes uithalen, maar dat het nu net bij jouzelf moet gebeuren  :s  :lol:  Lekker naïef zullen we maar zeggen.

Groetjes v. Annette.

6

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

wat een mooie lekkere snoep stapel heb je gemaakt zeg

7

Inderdaad wat een werk... ik ben ook bijna jarig en bezorg mezelf ook altijd teveel werk.  Maar zoveel eters krijg ik ook niet dus moet mezelf ook altijd weer inhouden.  :P
Het ziet er allemaal prachtig uit.  Zonde dat die mensen zo'n prachtige taart mislopen - heel dom!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

8

De toren viel heel erg in de smaak......iedereen ging minimaal voor een tweede ronde, maar sommigen (metname de kinderen) gingen wel 3 tot 4 keer terug om hun bordje vol te laden. Ze hebben echt alles geproefd....zo leuk die 'hmmmm'.....geluiden en die sprintjes die er werden getrokken naar de toren om weer wat anders te kunnen proberen.  :lol:
Hier een foto van wat smullende kids....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R8YERXNH.jpg

Groetjes v. Annette.

9

Mmmm ziet er super lekker uit!

10

leuk!

11

Wat heerlijk allemaal. Nog proficiat met je verjaardag.

Maar wat een minkukels van die kindertaart zeg.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

12

ziet er super mooi en lekker uit allemaal.
wel jammer dat je stapeltaart meteen zo'n harde leerschool is. Hij is prachtig.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

13

wat een prachtige foto's...héérlijk..wat schandalig dat mensen de taart niet hebben opgehaald...bah!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl