1

Onderwerp: Bruidspaartje

Bij deze mijn bruidspaartje.... Deze komt uiteindelijk op een bruidstaart te staan als topper.

Graag jullie reactie!

http://lh5.ggpht.com/_j4KYMxtkMbA/TIU1klaB2SI/AAAAAAAAAds/pZOe7fN3ExQ/s800/IMG_0820.JPG

En bedankt voor het kijken.

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

2

Re: Bruidspaartje

o wat een schatjes. Mag ik je een tipje geven, als je bij de bruid de puppillen iets meer naar boven doet, dan is het net of ze haar mannetje echt aankijkt, maar verder...erg lief!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

heel mooi

4

nu moet ik op voorhand bekennen dat ik zelf nog nooit een bruidspaartje heb geboetseerd, dus weet niet of je je veel van mijn mening moet aantrekken   :+ maar.....

ik vind ze nog niet helemaal super, en zou het misschien nog een keertje oefenen, en dan vooral de hoofdjes zou ik iets meer detail proberen te geven, de lijfjes vind ik dan wel weer super goed gelukt! Al met al een lief en leuk stelltjes  :)

5

chanttie57 schreef:

o wat een schatjes. Mag ik je een tipje geven, als je bij de bruid de puppillen iets meer naar boven doet, dan is het net of ze haar mannetje echt aankijkt, maar verder...erg lief!!

Helemaal mee eens, het is nu net alsof ze hem ontwijkt!

Voor de rest vind ik het erg knap gedaan! Lijken ze op het bruidspaar?

just started

6

Als dit jouw eerste bruidspaartje is, dan vind ik dat al knap hoor, zoals je dat hebt gedaan. ;)

Als ik je een kleine tip mag geven...de volgende keer de onderlijfjes iets langer maken, dan kloppen de verhoudingen wat beter...

Als je dan ook de oogjes zo maakt dat ze elkaar aankijken, heb je een super bruidspaartje!
Ga zo door! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Ze zien er al super uit, en met bovenstaande tips worden ze vast helemaal geweldig!
Wat is dat voor leuk bord wat erachter staat?

8

pff, ik vind ze al super mooi hoor. Ben net zelf pas een beetje aan het oefenen met boetseren en weet nu dus ook hoe moeilijk het is. (Dus de tips die jij krijgt schrijf ik ook meteen op ;) )

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)