Onderwerp: Hello Kitty met de cricut
Zoals het onderwerp al zegt: Een Hello Kitty gemaakt met de cricut.
En een eenvoudige 2e taart erbij.

Opbouwende kritiek is altijd welkom!
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty met de cricut
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoals het onderwerp al zegt: Een Hello Kitty gemaakt met de cricut.
En een eenvoudige 2e taart erbij.

Opbouwende kritiek is altijd welkom!
Schattige Hello Kitty hoor!! De 2e is wat simpel maar leuk voor erbij. Hoe is de cricut? Heb je die in Nederland gekocht?
groetjes
Hanako
Ik heb de cricut expression (dus niet de cake) en die heb ik gewoon in Nederland gekocht.
Heb geen idee wat een cricut is en hoe ik dit zou moeten gebruiken, maar HK ziet er prachtig uit! 
leuk!
stoer hoor zo'n cricut, heel apart effect. Superstrak!
Ik heb hier idd gumpaste gebruikt. Maar later het ik het met fondant met tylose en met marsepein en tylose geprobeerd en dat ging ook goed. De fondant en marsepein legde ik dan na het uitrollen op de mat en dan in de vriezer.
Ik kreeg die tip van iemand hier van het forum maar ik weet niet meer wie 
aaaah kijk
ga ik ook eens proberen 
wat is een cricut eigenlijk?
wat is een cricut eigenlijk?
Tja, dat vroeg ik me ook al een tijdje af.
Mooie taarten, hoor!
Groetjes, Katja
De cricut is een electronische snijmachine (een soort printer) die allerlei vormpjes van fondant of marsepein voor je uitsnijdt. Zoek maar op google op cricut cake...
De cricut is een electronische snijmachine (een soort printer) die allerlei vormpjes van fondant of marsepein voor je uitsnijdt. Zoek maar op google op cricut cake...
Aha,...... Dat wil ik ook wel!!!
Groetjes, Katja
Leuke taart!
Hij is erg mooi!
Hoe dun heb je de paste (of fondant) uitgerold? En heb je het gesneden met de deep blade of het standaard mes? En op welke snelheid en druk? Sorry voor de vele vragen
Ik heb hier al een tijd een pakje gumpaste liggen om het gaan proberen maar het komt er steeds niet van.....
Je moet het idd erg dun uitrollen. Zo dun mogelijk. Ik heb het met de deep cut blade gesneden op 6. Snelheid en druk beide op 3/medium.
Clementiene hij ziet er prachtig uit. Kan me nog goed herinneren toen je volgens mij voor het eerst een HK hebt gesneden en ik dus ook voor het eerst van een cricut gehoord heb en het voor het eerst gezien heb.
Dan zou ik er ook graag zo een willen maar ik heb het geld nu maar even in een PME cursus geinvesteerd
. Maar de cricut blijft op mijn wensenlijst staan
.
Je moet het idd erg dun uitrollen. Zo dun mogelijk. Ik heb het met de deep cut blade gesneden op 6. Snelheid en druk beide op 3/medium.
Bedankt voor de tips! Ik denk dat het van het weekend toch maar eens ga proberen.
wat een schatje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty met de cricut