1

Onderwerp: Hellup...... zwarte lijntjes

:mad:  :mad:  :mad:  :mad:

Het wil totaal niet lukken.
Ik ben met een puzzelplaatje van Blond bezig. In eerste instantie lukt het vrij aardig. Maar nu ben ik aan de zwarte lijntjes toe. En dat wil totaal niet lukken!!!
Heeft er iemand een tip voor mij.
Dit is namelijk voor mijn eerste opdracht en ik wil natuurlijk graag dat de taart lukt. Ik weet dat ik nog maar een beginneling ben en dat ik de lat niet al te hoog moet leggen, maar de taart moet er toch wel een beetje uitzien.
Dit is het resultaat tot nu toe. Je ziet... het schreeuwt om zwarte lijntjes.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IR7JUR87.jpg

2

Re: Hellup...... zwarte lijntjes

oh ja, ik ben nog vergeten te vertellen dat ik nu de lijntjes probeer te maken met een spuitje.

3

Aangezien je nu probeer met een spuitje ga ik ervanuit dat je geen sugargun heb.. anders was de antwoord makkelijk gebruik de "gras" gatjes da maak je tegelijk heel veel lijntjes..

Wat je kan probeeren is de fondant/marsepein in de magnetron gooien en dat met de spuitje. 
En anders op de oudewets manier... met heeeeeeeel veel geduld alles met de hand uitrollen.. of tussen je werkplaats en een smoother. 

En de schreeuwt idd om lijnen.. maar ik mis ook een stukje arm bij de man.

4

Het spuitje kan ook met de marsepein of fondant in de magnetron hoor! Niet té lang, een paar seconden is genoeg. Of je kneed er wat crisco of plantaardig vet door. De knoflookpers kun je ook nog proberen ( uiteraard zonder knoflookluchtjes :lol: )