hihi restjes vulling zou ik ook invriezen, maar de biscuitrestjes gaan hier een deeltje naar de kids, en de man en de rest kieper ik de vuilbak in. Maar bij grote taarten heb je weinig overschotjes hé 
Ik heb toegezegd voor die van 4 personen omdat het voor iemand is die ons vaak helpt in het huishouden als ik het te druk heb. zo haat ik ramen kuisen, en dus blijft dit altijd liggen als laatste. Maar als werkende mama kom je nooit aan dat 'laatste' op de lijstje en dus blijven de ramen steeds ongekuist 
en toen ik moest platliggen tijdens beide zwangerschappen is zij ook regelmatig alles komen kuisen.
Is de mama van mijn ventje zijn beste vriend en heeft hem tijdens de scheiding van zijn ouders ook deels opgevangen en eigenlijk ook wel wat opgevoed .... Aan zo iemand kan je nu geen nee zeggen hé
al was het voor haar alleen dan deed ik het nog ...
bedankt in ieder geval al voor de tips! ik ga eens kijken wat het geeft als ik mijn kleine ronde afsnij en anders de cakeblikken gebruiken ...
andere vraag ... ik moet ook nog een voetbal maken, allee een halve, hoe groot moet deze zijn voor 10 personen? ik heb verschillende metalen kommen van ikea, en blijkbaar kan je die daar perfect voor gebruiken! kweet alleen niet hoe groot dus ...