1

Onderwerp: Vroeeeeemmmm...

Joey werd 16 en kreeg een Vespa voor zijn verjaardag!
Taart moest zilver met chesterfield(net als z;n zadel) en een geboetseerde scooter,die toch wel tegenviel om te boetseren.
Verder zelf maar wat gefreubeld.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CYMYI3ZJ.jpg

Vulling;wittechocoladecreme met pure chocoladeschaafsel en aardbeiencreme met verse aardbeien.

2

Re: Vroeeeeemmmm...

Mooie taart, en je scooter is prima gelukt :thumb: . Is niet te zien dat het tegenviel. En je vulling klinkt ook heerlijk :9

groetjes Bibia

3

Ik vind 'm prachtig! Superknap, die scooter! En de letters van vespa ook  :thumb:

4

heel knap geboetseerd en een mooie taart!

5

Vindt het echt een supergave taart,leuk in deze kleuren en de scooter is ook helemaal geweldig!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Super die scooter!! :thumb: Zit er nou zelfs een windscherm op? :D Mooi ook dat kusseneffect op de zijkant van je taart!

7

Stoer!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

leonietje schreef:

Super die scooter!! :thumb: Zit er nou zelfs een windscherm op? :D Mooi ook dat kusseneffect op de zijkant van je taart!

Jaa goed gezien ik heb er een windsherm op gemaakt ,ik heb een stukje plastic in de vorm geknipt  ;)

9

Wowie, supergaaf!!!!!!!

10

wat een schitterende taart heb je gemaakt!

11

leuk!

12

Wij zijn helemaal gek van vespa's !!

Vind hem helemaal geweldig de taart.. Hoe heb je dat zlver gemaakt? heb je daar speciale spullen voor nodig zo ja welk?

13

Ik heb de grijze marsepein met parelmoerspray gespoten,zo krijg je die zilverglans ;)

14

Mooi hoor, ik ben onder de indruk.

15

Super!