1

Onderwerp: printer alleen nog maar roze

wie heeft dit ook wel eens gehad..mijn foodprinter print alleen nog maar alles rose...heb al reinigingen gedaan etc...alle cartridges zijn nog vol..
nu heb ik van bouwhuis het advies gekregn om de printkoppen om te spoelen met heet water..maar vind dat een beetje eng om de printer uit elkaar te halen...dus wie heeft dit ook wel eens gehad???? zul je net zien...ik heb van de week printjes nodig aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: printer alleen nog maar roze

die van mij heeft soortgelijke kuren, alleen dan in groentinten. Ik moet d'r nog steeds mee aan de slag. 'k had op hun site al gezien dat 't advies is om de printkoppen te spoelen, maar vond 't net als jij een beetje tricky. Dussss... heb ik 't maar ff uitgesteld  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

glashill schreef:

die van mij heeft soortgelijke kuren, alleen dan in groentinten. Ik moet d'r nog steeds mee aan de slag. 'k had op hun site al gezien dat 't advies is om de printkoppen te spoelen, maar vond 't net als jij een beetje tricky. Dussss... heb ik 't maar ff uitgesteld  :lol:

ja ik heb het nu ook uitgesteld..maarrreee moet nu toch echt gaan printen..en ik baal er zo van....
dus we wachten nog ff af of er iemand een gouden tip heeft of me kan overtuigen dat het minder tricky is als dat ik denk :lol:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Ik zit met het zelfde probleem! Hier wordt geen geel geprint...
Printerkoppen omspoelen hmmmm maar eens kijken hoe die eruit gaan dan..

.. Want taart kan altijd!!

5

Lejow schreef:

Ik zit met het zelfde probleem! Hier wordt geen geel geprint...
Printerkoppen omspoelen hmmmm maar eens kijken hoe die eruit gaan dan..

mail me maar even dan heb ik je email adres dan stuur ik je de mail die ik van de bouwhuis heb gekregen
groetjes
Conny

6

Ik heb hetzelfde gehad, ik had de printer een paar weken niet gebruikt, en ik maak de printjes altijd pas op het laatste moment (lees meestal 's avonds laat als de taart bijna klaar is..)

Je moet gewoon de printerkop er uit halen (heb ik mijn man laten doen!) en dan heel lang onder de hele hete kraan houden, komt er veel inkt uit, duurt best lang. Daarna heel goed afdrogen (met keukenpapier)
Daarna doet hij het weer als een zonnetje...
Succes

groetjes Agnes

7

ja hoor, bekend probleem...
Gewoon onder de hete kraan houden en goed uitspoelen. Daarna een reiniging (via optie probleemoplossingen) en hij doet het weer prima.
Het is alleen belangrijk dat je de groene printplaat aan de achterkant goed afdroogt.

groeten Annemieke
Cake It

8

thanks annemieke...ik ga het dan toch maar proberen...

9

hoe is het afgelopen??

groeten Annemieke
Cake It