1 Laatst bewerkt door lune (04-09-2010 12:48)

Onderwerp: Sweet Sixteen

met veel parels en glitters graag (kijk je wel uit voor jullie kiezen :lol:)
inspiratiebron: Sweet Carolyne

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CUVXSNZI-D.jpg

Dat ruitjesding is niet mijn ding, ik kan er niet mee overweg en de helft staat niet afgedrukt in mijn marsepein (en heb ik zelf overgetrokken :D)

Iemand een gouden tip?

(heb al ontdekt dat hij verkeerd staat :O )

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: Sweet Sixteen

Nu staat-ie goed :+

Mooi ding :Y Geen tip's :nooo :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

thanks love :D

4

super....

enne, wat betreft dat ruitjes ding.... Heb ik ook altijd ruzie mee.... lees dus graag de tips mee ;-)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

5

Hij is leuk!!!! :Y

Bij de how to's staat een filmpje van Kwebbel waarin ze dat ruitjesding gebruikt/uitlegt. Misschien heb je daar iets aan?

Ik heb hem zelf wel in de kast maar nog niet gebruikt :rolleyes: dus ik kan nog geen ervaringen delen :D

If life gives you lemons, make lemonade

6

Zo zeg, die glittert gewoon helemaal mijn beelscherm af :lol:
Superleuk, mooi en glitterig!

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

7

Zorgen dat je taart goed koud is en de fondant stevig, dan kun je dat 'ding' er lekker stevig indrukken zonder dat de botercreme eronder opbolt of, erger nog, doorheen komt.

En oja, leuk taartje!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

8

Mooie glitter taart!!!

Mijn tip...pleur dat ding de deur uit en doe het met de hand!  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

Wauw Lune super mooi zeg, tips: :nooo , geef jij maar eens snel een tipje over hoe dat je je taart zo aan het glanzen krijgt :lol: , dat lukt mij namelijk nooit, zoals Tamara reeds zei: hij spat van het scherm  :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Cakes by Petra schreef:

Zorgen dat je taart goed koud is en de fondant stevig, dan kun je dat 'ding' er lekker stevig indrukken zonder dat de botercreme eronder opbolt of, erger nog, doorheen komt.

En oja, leuk taartje!!

de taart was goed koud, maar ik werk met marsepein en dat wordt niet echt stevig :S