1

Onderwerp: Leuk!

Vond ik zelf.... :o

Ik was woensdagavond met een taart voor donderdag bezig, het was al na middernacht, toen ik werd gevraagd of ik er ook één voor vrijdag kon maken.

Het werd gevraagd door een goede vriend, waarvan de dochter bij ons in het restaurant werkt. Die dochter was vrijdag jarig en hij wilde een klein verrassingsfeestje voor haar organiseren in het restaurant als haar dienst erop zat.

Dat vond ik wel leuk en bovendien had ik de vrije hand, dus een simpele taart kon natuurlijk wel!

's Nachts in bed een schetsje gemaakt, waar ik meteen heel tevreden over was! Ik had alleen praktisch nog nooit roosjes gemaakt en dus niet voorzien dat het nog best tijdrovend zou zijn....

Maar toen ie af was vond ik 'm zelf toch erg leuk geworden! Zeker omdat het even een snel-snel-tussendoor taartje was.

http://94.100.124.23/1089350001-1089400000/1089374901-1089375000/1089374982_5_ZljQ.jpeg

http://94.100.115.194/1089350001-1089400000/1089375301-1089375400/1089375349_5_YiYS.jpeg

2

Re: Leuk!

Hij is erg leuk!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Prachtig!!!

4

Wat een onwijs leuke maar ook mooie taart!

5

Wauw...als dit al een taart met "weinig tijd" is....
Hij is echt prachtig in zijn eenvoud, dat is in mijn ogen juist de kracht van deze taart, echt heel mooi!!!

6

wow! super!

Helemaal super zeg. Wat een mooie taart en ook zo strak.

Life is what you bake it.

8

Ik zag je naam staan en dacht: Yes, weer een taart van Lori!..Ik kijk zo graag naar jouw taarten en wow..wat is hij mooi geworden! Prachtig hoor!

Kijk al weer uit naar je volgende creatie!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

9

Fantastisch!

Volgens mij heb je de verkeerde foto's geplaatst en was dit de taart waar je 's nachts nog aan bezig was.... :Y

Dit is toch geen vlug-tussendoor-taart!
Hij is super!

If live gives you lemons, make lemonade!

11

Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf!!!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

12

OMG!!!!!!! wat een mooie taart , vraag me af hoe je taarten eruit zien als je veel tijd ervoor hebt....

HEEL ERG MOOI!!!!

even een nieuwsgierig vraagje : wat voor vulling???

Liefs Samantha

13

Erg mooi :Y

14

heel mooi, en je gekleurde roosjes geweldig

15

'n snel tussendoortaartje???!! Hij is echt helemaal geweldig !!! Helemaal mijn ding (sla 'm meteen op). Super, die kleurtjes met zwart-wit. En alles zo strak en mooi gemaakt.  :thumb:

Groet, Jolanda

16

WOW, prachtig ook zoals je de strik aan de binnenkant wit heb gedaan.

17

Wow!

Die kleuren combinatie............................. :x  ben der gewoon sprakenloos van!

Ik vind hem echt super, maar dan echt SUPER MOOI!!!! Rete strak afgewerkt, en wat steken die kleuren prachtig af tegen het zwart witte!  :thumb:

Groetjes San

18

ik vind het een plaatje!!! helemaal goed!! :thumb:  :Y  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

19

Wat een originele taart. Ik vind 'm super!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Oooh!
Vind de kleurtjes op zich niet zo mooi, maar het eindresultaat is wél heel mooi!

21

Wat een leuk taartje! Super gedaan!

22

Echt gaaf door al die verschillende kleuren rozen.

Be in love with what you have

Wat een gave taart zeg!!!

Jammie, jammie!

24

Wauw prachtig zeg!

25

waanzinnig!
erg mooi... ik heb hem opgeslagen ter inspiratie