26

Re: Net als The Wolseley...

Heel sjiek. Ben je vast lang mee bezig geweest.

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

27

Wauw wat blijft dat toch mooi al die streepjes!!!! :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

28

Joyce84 schreef:

Hij is gaaf!!!!!!!!1 Vind hem mooier dan de wolseley van het linkje ;)

Ik ook!!!  :Y  Hij is prachtig!!!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

29

Schitterend !!!

Groetjes, Conny

Heel, heel mooi!

If live gives you lemons, make lemonade!

Heeeel mooi!! Hou hier zelf ook van :)
Waarmee heb je die streepjes gemaakt?

32

fairydust schreef:

Heeeel mooi!! Hou hier zelf ook van :)
Waarmee heb je die streepjes gemaakt?

Met de stripcutters van JEM. Voor de onderste pak ik die met twee strips en die zet ik dan nog een keer halverwege.
Raar eigenlijk dat het van twee naar vijf ofzo gaat... kunnen ze geen tussenmaatje maken??

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Oow haha die heb ik nieuw in de kasten liggen nog nooit gebruikt ( net zoals zoveel spullen haha) wel heel leuk idee wat je ermee kan maken :) Zijn er geen tussenmaten dan?

34

:nooo Het gaat van 7 naar 23 mm...

Zijn echt handig hoor, die dingen! Ik gebruik ze echt heel vaak (en deze maand nog wat vaker  :D)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Haha ga ze dan wel eens uit proberen heb in een kooplustige bij wwn keer heel veel uitstekers , materialen enz gekocht (klein, groot enz) en gister voor me verjaardag weer een hele boel gekregen ( hele leuke dingen van bien die ik nog niet had haha) dus heb nog genoeg uit te proberen maar das geheel off topic :) Thanks voor het beantwoorden van me vraag!

36

gaaaaaaaaaaaaaf :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com