1

Onderwerp: Advies over standaard gevraagd, lijkt dit?

Voor een bruiloft maak ik drie taartjes, 12, 18 en 24 cm. Nu wilden ze deze graag op zo'n half ronde trap standaard met 4 lagen.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=886

Nou lijkt mij dat niet zo mooi lijken omdat het bovenste taartje heel klein is. Dan hou je heel veel ruimte over nl.

Wat zouden jullie doen? Of heb je nog tips?

Ze wilde in ieder geval geen stapeltaart  :|

Aan de andere kant, denk ik als hun het willen. Smaken verschillen nou eenmaal.

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

2

Re: Advies over standaard gevraagd, lijkt dit?

Op het bovenste treetje een mooi biedermeijer bloemstukje zetten of wat mooi fruit neerleggen?
En kun je de taarten niet zo verdelen dat ze alledrie even groot zijn?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Als zij het willen, dan zou ik het gewoon doen; misschien nog een mooie 'onderlegger' , zodat er niet zoveel 'kale' ruimte overblijft.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

4 Laatst bewerkt door Gerda (04-09-2010 18:05)

de onderlinge afstand is maar 8cm ik weet niet of dat voor jou genoeg is.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

5

Heeft het bruidspaar zelf om 3 verschillende maten taartjes gevraagd? Of kwam dit voor jou zo uit met het aantal personen?

Ik zou, als het bruidspaar ermee eens is tenminste, 3 taarten maken van dezelfde grote. Dat lijkt mij op zo'n standaard veel mooier!
Verder zou je op de lege standaard / trap inderdaad een klein boeketje bloemen kunnen zetten, of daar een hele mooie mes/taartschep kunnen neerleggen op een mooi kleedje

Liefs, Zanoni

6

Bedankt voor de tips :)

Ze wilden echt zelf 3 maten taartjes,  ik vind het zelf ook mooier als de taarten even groot zijn. Heb ik ook wel aangegeven maar het is natuurlijk hun keuze. Misschien moet ik het er toch nog even over hebben.

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl