Re: Deze liever nooit meer....
Ik geloof dat gezichtjes puzzelen niet mijn ding is.
Ik denk daar toch echt heel anders over. Gezichtjes is juist wel jouw ing. Jeetje wat een mooi gezichtje!!! Knap gepuzzeld!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze liever nooit meer....
Ik geloof dat gezichtjes puzzelen niet mijn ding is.
Ik denk daar toch echt heel anders over. Gezichtjes is juist wel jouw ing. Jeetje wat een mooi gezichtje!!! Knap gepuzzeld!
Ik vind hem echt super hoor!
Ik vind haar geweldig.
Ik zou willen dat ik dat zo mooi kon. 
Nou het is niet te zien hoor.. Hij is prachtig. Niet meer twijfelen hoor. Het is echt heel mooi!!!
Val in herhaling maar vind hem super gelukt!
Welke kleur pen heb je gebruikt voor het gezichtje?Vind diet inderdaad veel mooier
Ik vind het plaatje erg mooi geworden!
Daar mag je trots op zijn.
Kan me alleen maar aansluiten bij de andere reacties: prachtig.
Kan je ons geen how to geven.... ik kom er echt niet mee weg, met puzzelplaatje...
Zou het zo graag ook willen kunnen, dus je tips zijn welkom.

Gr, Miriam
Val in herhaling maar vind hem super gelukt!
Welke kleur pen heb je gebruikt voor het gezichtje?Vind diet inderdaad veel mooier
De kleur coffee van Rainbow Dust edible pen.
Kan me alleen maar aansluiten bij de andere reacties: prachtig.
Kan je ons geen how to geven.... ik kom er echt niet mee weg, met puzzelplaatje...
Zou het zo graag ook willen kunnen, dus je tips zijn welkom.
Gr, Miriam
waar loop je tegenaan dan?
@Laura: ik weet gewoon nooit hoe ik moet beginnen....
Heb al een paar pogingen gedaan, maar kan er niet mee uit de voeten... puzzelplaatjes.... heb nu een aanvraagje liggen voor een hello kitty puzzelplaatje... hoe ga ik het aanpakken...
pfffffff kan er bijna wakker van liggen 
Hoe ga jij tewerk..?
gr, Miriam
Ik weet ook nooit zo goed waar ik moet beginnen bij een puzzelplaatje, heb nu 1x een bumba gemaakt....
Maar vind deze Ariel echt G-E-W-E-L-D-I-G!!!
Wat vond 'de klant' ervan??
Mooi gepuzzeld hoor!! 
@Laura: ik weet gewoon nooit hoe ik moet beginnen....
Heb al een paar pogingen gedaan, maar kan er niet mee uit de voeten... puzzelplaatjes.... heb nu een aanvraagje liggen voor een hello kitty puzzelplaatje... hoe ga ik het aanpakken...pfffffff kan er bijna wakker van liggen
Hoe ga jij tewerk..?
gr, Miriam
Ik zou een afbeelding kiezen met zo min mogelijk kleine details. Om eerst even de 'hang of it' te krijgen. Ik zoek via Google naar afbeeldingen met een hoge resolutie, die print ik uit in 3 fout op het liefst wat dikker papier. Ik heb het geluk dat ik dat op het werk kan doen. Dan doe je 1 printje in een doorzichtig mapje. een ander knip ik in stukje. Dus bijvoorbeeld eerst het hoofd en lijf van Hello Kitty. Dat leg ik op uitgerold fondant/marsepein en snij langs het papier, volg de contouren van de afbeelding. Als je dat hebt gedaan, haal je het papier weg en verplaatst het uitgesnede stuk naar je hoesje en legt hem op dezelfde plek als op het printje. De scherpe randjes met je vinger beetje afronden. Dan knip je een ander detail uit, bijvoorbeeld de strik of het jurkje en doet hetzelfde. De ogen en snorharen met zwarte fondant erop doen. Het mooist is nog als je met een sugargun of eetbare pen lijntjes rond om doet. Dat geeft extra dimensie aan het puzzelplaatje.
Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. Gewoon vanavond even proberen, is ie niet goed dan nog een nieuwe poging.
Ik had eerst dus een andere Ariel, maar was echt niet tevreden, dan toch maar opnieuw beginnen.
Succes. Laat je het resultaat wel zien?
Ik weet ook nooit zo goed waar ik moet beginnen bij een puzzelplaatje, heb nu 1x een bumba gemaakt....
![]()
Maar vind deze Ariel echt G-E-W-E-L-D-I-G!!!
Wat vond 'de klant' ervan??
De klant was helemaal happy.
Het meisje was niet meegekomen, dus haar reactie weet ik niet, maar dat hoor ik vast nog wel.
Niets mis mee
Hartstikke mooi en die ogen !!! 
ik vind hem helemaal het einde
Dank je wel.
hier ga ik mee aan de slag.
Als ik klaar ben, post ik het hier.
nogmaals bedankt!
gr, Miriam
Prachtig hoor! De ogen zijn echt super gedaan!
Ariel is helemaal geweldig! Die ogen zijn zo sprekend! Knap gedaan!
Hij is hartstikke mooi!
Dit is wel heeeel mooi gedaan. Chapeau!
Echt prachtig! Ik wou dat ik zo goed kon puzzelen
heel mooi gedaan!!!
Ik zou hem of liever gezegd haar wél opnieuw doen hoor ....want ze is perfekt gelukt ..héél apart maar wel in positieve zin hoor

wow! Heel gelijkend hoor!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze liever nooit meer....