Onderwerp: Dark, rich and chewy chocolate brownies

resept vindt u op mijn blogg www.passion4baking.com
er is ook karamell erop die je makkelijk zelf maakt

fijne weekend

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dark, rich and chewy chocolate brownies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

resept vindt u op mijn blogg www.passion4baking.com
er is ook karamell erop die je makkelijk zelf maakt

fijne weekend

Oh mennn wat lekker :-)
Ohwwwww wat zien jouw creaties er toch lekker uit. Ik ga NU op je site kijken voor recepten.
edit: heb je bij mn favorieten gezet...
ik vraag me steeds af of je wel goed staat met je recepten. Foto's zien er overigens helemaal héérlijk uit, misschien heb ik et helemaal verkeerd, maar ik meld het even.
Ziet er inderdaad prachtig uit, en Klein&Fijn is ook bedoeld om te showen, maar het is niet bedoeld om te posten zodat je recepten kunt linken.
Als je je website in je handtekening onder je bericht zet, weet iedereen je te vinden 
Ziet er inderdaad prachtig uit, en Klein&Fijn is ook bedoeld om te showen, maar het is niet bedoeld om te posten zodat je recepten kunt linken.
Als je je website in je handtekening onder je bericht zet, weet iedereen je te vinden
Daar was ik niet klaar over Marianne .
dus als ik uw goed begrijp ik mag mijn foto's posten maar geen link er bij zetten zodat mensen het resept kunnen lezen?
Ohwwwww wat zien jouw creaties er toch lekker uit. Ik ga NU op je site kijken voor recepten.
edit: heb je bij mn favorieten gezet...
Ok wat leuke bedankt en welkom op mijn blogg
Daar was ik niet klaar over Marianne .
dus als ik uw goed begrijp ik mag mijn foto's posten maar geen link er bij zetten zodat mensen het resept kunnen lezen?
Het probleem is dat het lijkt alsof je reclame aan het maken bent voor je website als je in elk topic dat je post naar je eigen website linkt, en dat zien we hier liever niet 
Owwww, ziet er verrukkelijk uit!!!!!

vind je blog geweldig! jammer dat ik er niks van begrijp
maar je fotos zijn echt heel mooi!
oeh het is wel een HELE leuke site. mocht je het willen begrijjpen zit er rechtsbovenin een vertaalknop, het wordt dan letterlijk vertaald ziet er nog heekl maf uit maar ik kan er iets uit opmaken
ooh boy oh boy wat een leuke en inspirerende site
alle mooie dingen die daar staat staan inmiddels ook hier met een linkje. dus snap het moddertorretje HE LE MAAL
een linkje in WWW was misschien wat leuker geweest.
dessalniettemin. Supergod
lekkerrrr 
maar op je site kom ik er niet helemaal uit hoor.... 
Vertaling zou fijn zijn... hahahahaha...
Gr, Miriam
roep maar ff welke je wilt stuur ik even de vertaling door en anders even babelfishen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dark, rich and chewy chocolate brownies