Onderwerp: Eerste fondanttaartje!
Gemaakt voor mijn 20e verjaardag! Kon meteen mijn nieuwe Wilton fondantmat uitproberen
Gemaakt met mmf. Helaas is hij op veel plaatsen gescheurd langs de rand en was er een klein stukje van het patroon mislukt. Ik heb besloten deze te bedekken met mijn naam, vandaar dat de ergste scheur helaas aan de voorkant van de taart uit kwam.
Ik heb de meeste scheuren getracht te bedekken met bloemen.. 
Ik denk zelf dat het scheuren kwam doordat het mmf is (van de webshop). Ik heb ooit 'gewone' fondant gebruikt tijdens een workshop en dat scheurde echt veel minder snel en kon je ook veel dunner uitrollen! Maar goed, de visite was onder de indruk en hij smaakte heerlijk!
Ik vond het ook lastig om de letters uit de malletjes te krijgen, heb een afgeknipte cocktailprikker gebruikt om ze eruit te duwen (afgeknipt omdat het scherpe puntje anders te erge beschadigingen zou maken). Heeft er iemand tips? Ik heb poedersuiker gebruikt tegen het plakken maar toch werkte dat nog niet helemaal!
Gevuld met Mona aardbeienpudding en afgesmeerd met de botercreme van het forum 

(ik had de schaal wat beter schoon kunnen vegen maar ik was pas om 11 uur 's avonds klaar.. Had simpelweg geen zin meer!
)
Tips e.d. zijn welkom 
(Ik geef graag taarten als verjaardagscadeaus
Ik heb de Wilton Fondant Impression Mat (Graceful Vines) gekregen en nog een roller van Wilton om mooie randen te rollen