1

Onderwerp: Butterfly kisses

Ook maar eens een vlindertaartje gemaakt. ik vind de taarten van Charissa altijd zooo prachtig, nu eindelijk eens een gelegenheid waarbij ik mocht doen wat ik wilde!!

Deze is voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, een supervrolijk mens dus ik vond deze taart wel passend!

Gevuld met monchouvulling en kersenvlaaivulling

Het was even een geknoei met de royal icing en helaas zie je het op sommige stukjes een beetje.. gelukkig ben ik geen perfectionist :P:P

http://94.100.124.45/1088800001-1088850000/1088801401-1088801500/1088801416_5_cPZP.jpeg

tips welkom

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

2

Re: Butterfly kisses

Ach wat een leukerd!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

3

leuk!

4

wat een schatje, héél leuk!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

Wat een super leuke taart!!
En bedankt voor je compliment :)
Je schoonmoeder was er vast heel blij mee!
Zelf plak ik dit soort dingen vast met eetbare lijm daar heb je maar weinig van nodig en dan zie je niks van.
Het duurt wel iets langer voor het dan goed vast zit.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

wat een schatje!

groetjes José

7

erg leuk!!

Enthousiaste groet, Maxime

8

Ik vind hem echt heel vrolijk!

9

Charissa schreef:

Wat een super leuke taart!!
En bedankt voor je compliment :)
Je schoonmoeder was er vast heel blij mee!
Zelf plak ik dit soort dingen vast met eetbare lijm daar heb je maar weinig van nodig en dan zie je niks van.
Het duurt wel iets langer voor het dan goed vast zit.

je moet dan inderdaad wel geduld hebben, maar de icing kun je ook bij/wegwerken met een kwastje en wat water!

Leuk geworden zeg!

Tipje: maak je vlindertjes van gumpaste: fondant, tylose en crisco....Kun je nl. lekker dun uitrollen hetgeen je vlindertjes nog mooier uit laten komen. ( maak er wel een paar extra, ze worden dan wel fragiler)