Onderwerp: Bloem van grote marshmallows
Had hem mooier gevonden met kleine marshmallows maar helaas hadden ze ze nog niet binnen.
Dus dan maar even zo:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloem van grote marshmallows
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Had hem mooier gevonden met kleine marshmallows maar helaas hadden ze ze nog niet binnen.
Dus dan maar even zo:

Jaa! Ik zat gisteren net te denken hoe dat met grote zou gaan, mooi hoor!
leuk!!
Mooie bloem!
Ziet er mooi uit!
Ik heb ook nog geen kleine marshmellows gevonden... Ook nog niet echt tijd gehad om ze te zoeken.. 
Hallo allemaal, mini marshmallos zijn te koop of te bestellen bij de jumbo supermarkten ze zijn verkrijgbaar in de kleuren rose/wit en beige/wit
wat ze precies kosten weet ik niet meer dacht rond de €2,- per zak!
Ps. Vind deze grote toch ook heel mooi geworden
Nee, bij ons bij de Jumbo zijn ze niet te krijgen! En om te bestellen dat schiet niet op, heb ik al eens geprobeerd met een ander product, duurde uiteindelijk 2 maanden.
Heb ze nu besteld op de markt!
Maar toch bedankt!
Hallo allemaal, ik heb vorige week bij de Jumbo ( Hoogeveen )gevraagd naar minimarsmallows, 2 dagen later belden ze al, maar toen bleken ze moeilijk te krijgen. Gisteren belden ze weer dat ze in het schap lagen. En ja hoor, net 2 zakjes gehaald. Ze zijn iets groter dan die van de webshop.
groetjes en succes, anne-mieke
p,s, vind die grote ook heel erg mooi.
Errug gaaf!
Ik heb de grote ook meegenomen om zo'n leuke bloem te maken!
Vraag me alleen af hoe je deze hebt vastgemaakt?
Ik dacht zelf aan een rondje marsepein/fondant en ze daar dan opplakken. (net als bij een strik)
Maar ik vraag me af of tyloselijm wel werkt 
Ik heb een blanda bolletje ingesmeerd met botercreme en ze daarop vast "gelijmd"!
Ze zijn ook te koop bij Intratuin, als er een "aan de dis" bij zit! Krijg je ze alleen in verschillende pastelkleurtjes, maar je kunt toch wel 1 bloem maken van een aantal dezelfde kleurtjes.
Carola
wow! bestaat er ook een how to voor deze bloem?
wow! bestaat er ook een how to voor deze bloem?
Deze is voor mini's, maar met grote marsmellows werkt het net zo.
Joepie, heb net 2 zakken mini-marshmallows gekocht op de markt, en voor maar 2 euro!! Kan niet wachten tot ik kan beginnen!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloem van grote marshmallows