1

Onderwerp: Help prijs gebaksdozen??

Hey,

Ik ben nu in tsjechie (morgen aaf naar huis) en nou zag ik vandaag hier gebaksdozen van 25cm en van 30cm (en nog groter en kleiner ook) maar nou kosten die van 25 maar 0,25€ en die van 30cm maar ongeveer 0,40€
Ik heb er maar een paar meegenomen want ik ben niet bekend met de normale prijzen dus weet niet of dit duur is.

Wie kan mij vertellen of dit duur is of niet? Tis namelijk wel een eindje rijden er naartoe maar anders wil il meer halen!!!

Dus please help....

Suz

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

2

Re: Help prijs gebaksdozen??

hoe hoog zijn ze, waar zijn ze van gemaakt, is het zwanenhals, aparte doos en deksel of zit de deksel 'aan de doos vast', zijn het vierkante dozen?

3

Het lijkt in elk geval niet zo (heel) duur!

4

Zit aan elkaar vast en zijn ongeveer 10 hoog( heb geen liniaal hier maar heb met a4tje gemeten en als je de korte kant vouwt...zo hoog haha) zijn gewoon karton wit(zo beetje glanzig) aan ene kant en bruinig andere kant

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

5

Klinkt niet duur. Heb vandaag een gebaksdoos gehaald van 25x25 voor €1,00.

6

Das duur Siep......  :o

7

Een taartdoos van 10 cm hoog is wel geschikt voor een appeltaart of zo maar toch niet voor de taarten die we hier maken? Of kun je het deksel ook wat hoger zetten?

8

@Annick, vind het inderdaad wel wat geld voor een doos, maar waar kun je ze goedkoper krijgen?

9

ik heb een tip. bij paardekoper... ik heb daar toevallig op de site gekeken....
moet je ze wel in een partij afnemen.maar daar zijn ze echt niet duur.succes..