1 Laatst bewerkt door estherwitter (25-09-2010 22:53)

Onderwerp: weer een nieuw lid

Hallo allemaal,

Ik ben Esther en ben 33 jaar. Ik woon samen met mijn man en dochtertje van 2 in Hellevoetsluis. Ik ben tevens in verwachting van een 2e die in maart ongeveer zal komen.

Voor mijn dochter (Delilah genaamd) wilde ik zelf een taart maken en ben zodoende op deze site terecht gekomen voor heel veel informatie.

Iedereen alvast bedankt voor alle nuttige tips.

Groetjes Esther

Ze zeggen dat verslavingen niet goed zijn..... Maar hier ga ik toch echt niet voor in therapie.

2

Re: weer een nieuw lid

Hoi! Heb je voor je dochter haar verjaardag ook een taart gemaakt? Want dan ben ik heel benieuwd wat je gemaakt hebt!

Een hele fijne dag morgen, en gefeliciteerd met je kleine meid!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Hoi,

Ja ik heb mijn eerste taartje voor mijn dochter gemaakt. Het is een bumba taartje. Ik had dit nog nooit gedaan en moet dus nog een berg leren. Taartje is iets wat laag uitgevallen, en ik ben er in het totaal een uur of 6 mee bezig geweest. Ik zal een foto plaatsen.
Ik vind het wel helemaal geweldig en wil het zeker vaker gaan doen. Maar ik moet wel veel oefenen.

Ik weet dus ook nog niet het verschil van marsepein en fondant bijvoorbeeld. Veel surfen op de site en het net.

Groetjes

Ze zeggen dat verslavingen niet goed zijn..... Maar hier ga ik toch echt niet voor in therapie.

4

Haha, op de foto heb ik denk ik al gereageerd. Ik vond het al zo toevallig, twee nieuwelingen die allebei een dochter hebben die morgen 2 wordt  :lol:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?