Re: geen wavy, maar een pointy top stapel
Erg mooi gemaakt hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geen wavy, maar een pointy top stapel
Erg mooi gemaakt hoor
Wat ben je toch supersnel! En wat is ie weer mooi!! Tot zondag!
Kwebbeltje ik vind het super mooi. Maar dat kan ook niet missen want het is mijn favo kleurtje. Lekker girly
Erg mooi!!
Kwebbeltje, hier ook een fan van zowel de taart als ook de bloemen. Maar je maakt altijd zo mooie foto's vind ik dus wat zullen die mooi worden als je naar de workshop geweest bent. Dat is ook nog een die op mijn wensenlijst staat...
Prachtig!!
was weer zodruk,had um nog niet gezien hier ,nogmaals helemaal .
Carla
Ja!!!
Zo istie ook leuk!
heel mooi!
Wow, heel erg mooi! Vooral die bloemen vind ik super.
Wow, echt prachtig!!!
prachtig, leuk hoe je er iedere keer weer een andere draai aan geeft!
Super!!! mag ik vragen welke fondant je gebruikt..?
Groetjes!
Heel mooooooooooooooooi weer!
dank jullie wel dames
@Belle. I just adore the Marshmellowfondant van regal ice. die komt in de verpakking van 2,5 kilo. super kneedbaar, heerlijk van smaak en een mooie satijnachtige look van afwerking. hard een beetje uit aan de lucht, en gemixed met tylose kan je er nog eens alles mee doen ook bij mij nooit iets anders
Hey je staat op most saved...en op de intro pagina nog op 1 ook!!!
kicken...
o ik ben jaloers op je ik heb de bloemen klaarliggen voor de bruidstaart van mn broertje volgende week maar die van jou zijn echt weer super
Heel erg mooi. Ik ga ook nadenken of ik al toe ben aan een workshop bij jou of dat ik nog moet vooroefenen , vooral met bekleden
.
Een echte Brenda taart! Heel erg mooi!
prachtig weer.....wil ook wel een workshoppie volgen bij je....
Ben alleen zo'n angsthaas die niet op de snelweg durft te rijden
moet ik me toch eens overheen zetten....
Prachtig weer!
Geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » geen wavy, maar een pointy top stapel