1 Laatst bewerkt door Kimh (02-09-2010 11:53)

Onderwerp: Pettinice of Regalice?

Welke fondant vinden jullie het prettigste.

Ik wil het gaan gebruiken om decoratie mee te maken op de taart.. denk aan; puzzelplaatjes, vlinders, strikken, baby's uit de FI mold of een sierrand oid..
Eigenlijk alles dus behalve bekleden..

Welke fondant kan ik dan het beste nemen?
Pettinice of regalice?

Ik heb zelf al eens met Regalice gewerkt maar vind het niet lekker ruiken en een beetje korrelig om mee te werken..daarentegen hard het wel goed uit.. (soms iets te goed..) maar met pettinice heb ik helemaal geen ervaring..

Ik hoor graag jullie mening..

2

Re: Pettinice of Regalice?

Ik vind zelf de Pettinice niet lekker en hij werkt ook niet prettig voor mij. Ik hou meer van de RegalIce. Er zit idd een azijngeur aan bij het openmaken van het pak, maar dat vind ik dus ook van de Pettinice (de 1kg pakken dan). De azijngeur verdwijnt trouwens. De RegalIce is snel gekneed en gekleurd, de Pettinice is voor mij veel te stug. De RegalIce is zeer geschikt om mee te bekleden, boetseren,...  De Pettinice is dit ook volgens mij. RegalIce is in Engeland het meest verkochte merk, in Nederland en België is verschillend. Kwestie van smaak zou ik zeggen.

3

Ik ben ook een fan van RegalIce!  :thumb:  Pettinice gaat ook wel, maar als ik moet kiezen weet ik het wel!

4

Pettinice. :Y Niet zo zacht als regalice, het stinkt minder en plakt minder. Ik vind het stugge juist fijn.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Pooh schreef:

Pettinice. :Y Niet zo zacht als regalice, het stinkt minder en plakt minder. Ik vind het stugge juist fijn.

:Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs