Onderwerp: [FEEDBACK]Bruidstaart met zilver....
Hij is gevuld met chocolademousse en bbr
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [FEEDBACK]Bruidstaart met zilver....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is gevuld met chocolademousse en bbr
Bedankt voor het kijken!
ik heb geen feedback, hij is prachtig gemaakt. Je bruidspaar staat in het midden (al lijkt het wel of ze ietsje meer naar links hadden gemogen). Ik zou er zeer tevreden mee zijn. Knap werk!
hartstikke mooi gewoon, ik ben benieuwd of je nog foto's hebt van de zijkant. Je bruidspaartje is heel lief!
Mooi strakke stapel en een schattig bruidspaartje! En feedback: ik denk, dat ik het bruidje ook een (klein) neusje had gegeven, dit voor wat meer gezichtsuitdrukking. Maar het is werkelijk een lief stelletje zo, hoor!
Ik vind hem ook erg mooi. En tja... het enigste wat ik als tip heb. Ik zou de ringen goed laten uitharden, zodat ze mooi op elkaar kunnen liggen. En het randje om het bruidspaar had ik wat smaller gedaan. het paartje is zo mooi fijn, dus dat zou naar mijn idee meer passen.
verder echt super mooi en strak bekleed. de stipjes vind ik ook erg mooi gedaan.
Wat mooi...schattig met de bruidspaar !!!
mooi en stijlvol! (en ik vind jouw paartje bijna nog mooier dan die van mij...)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [FEEDBACK]Bruidstaart met zilver....