1

Onderwerp: Roze met vlinders...

.. dat was de vraag  :) 
Nou, ik heb de vlinder-plunge-dinges-set gekocht en fondant.. maar ik moet nog wel even oefenen denk ik...  :/ 
De helft van de vlinders brak zo kapot toen ze op de taart moesten... gelukkig had ik er een hoop gemaakt dus zitten er wel vlinders op  :|

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVYCZVJA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7HQXHGKA.jpg

Ik heb nog steeds een randje onderlangs nodig, om wat plooitjes enzo weg te werken .. echt mooi strak afwerken onderaan blijf ik toch lastig vinden...  :s 
Ben jaloers op de dames die wel een strakke taart kunnen maken zonder een randje..  :thumb:

2

Re: Roze met vlinders...

Vrolijke taart Postduif! :thumb:  en hoe je het nu hebt opgelost met het randje onderaan staat erg leuk hoor :Y  Ik zit vaak met hetzelfde probleem... Miss moet ik maar s zo'n balletjesvorm  (je weet wel zo'n ketting) aanschaffen :think: ...

3

ik vind hem heel leuk hoor! Die randjes kunnen ook gewoon wat extra's toevoegen aan jouw taarten en deze is geweldig

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Hij is leuk :thumb:

En het bekleden gaat al goed hoor!
Die randjes blijven handig hoor, hoeveel je er ook al gedaan hebt. O-)

En het gaat vanzelf beter, vooral rustig blijven en de lap steeds op blijven tillen en weer glad strijken. Bij mij helpt het als ik doe alsof de taart verder gaat op het plateau, dan werk je anders :D

If life gives you lemons, make lemonade

5

Echt super. Zie je nou dat je er steeds je eigen weg er in vind.
Ik vind heel mooi bekleed en versiert.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Oh welke letters heb jij gebruikt ? Ik vind ze super.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Ik vind 'm anders netjes strak hoor!! En 't randje onderaan is juist schattig :Y

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

8

De letters heb ik gemaakt met zo'n clikstix-ding. En dan heet ie 'alphabet upper case Script' Is ook nog best een priegelwerkje om ze eruit te clikken.. Maar ik blijf oefenen  O-)

9

Hij is erg leuk hoor  :Y nn mooi strak bekleed  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

10

:thumb:  Ik ben gek op randjes aan de onderkant :Y

"Life begins where your comfortzone ends."

11

mooi!