1

Onderwerp: Mijn eerste... Een stoere politietaart!

Hey, ik heb het een tijdje uitgesteld omdat ik niet zo goed durfde, maar ben nog steeds zo trots op mijn taart dat ik hem nu toch maar op het forum zet. Ik ben al iets meer dan een jaar taarten aan het versieren, maar dit was de eerste keer dat ik een taart bekleed heb. En voor het eerst heb ik met fondant gewerkt. Ik heb er echt veel te veel tijd in gestopt, maar oefening baart kunst zeggen ze. Mijn zoontje (4) was er erg blij mee!
(Grappig om er nog bij te zeggen, ik had alle fondant zelf gekleurd, en de politieagent dus ook. Die mocht mijn zoontje opeten, hij was tenslotte jarig. De volgende dag lag er een groene ? drol in de wc... :D)

Ik ben dus erg trots op deze taart, ondanks de schoonheidsfoutjes. Hier en daar een luchtbel, wat kreukeltjes in de bekleding, niet helemaal symmetrisch en de goudverf dekte niet helemaal goed.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://img808.imageshack.us/img808/1337/p7160055.jpg

http://img835.imageshack.us/img835/9397/p7160061m.jpg

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

2

Re: Mijn eerste... Een stoere politietaart!

:thumb: Iedereen maakt foutjes of heeft oneffenheden... Daar leer je van... Ik vind het een leuke Taart  :thumb:

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

3

heel erg mooie taart!

nou ik vind em supergaaf!!!
helemaal voor een eerste, dat beloofd wat!

en van die groene drol... ehh, tja... bij mij duurde t ff voordat ik doorhad hoe dat bij mij toch kwam!! :lol:  :lol:

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

De foutjes die jij noemt, zie ik helemaal niet hoor, ik zie alleen een hele leuke taart!
Enne.....groene poep??  :lol:  :lol:

Groetjes Eline

6

Hij is erg mooi!!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

hij is leuk hoor! goudverf lukte bij mij ook nooit heel goed.
Ik gebruik nu van dat glimmende dusting poeder die je dan met alcohol/wodka mengt tot een verfje, dit vloeit makkelijk uit en is ook zo klaar  :Y

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

8

Bedankt voor de leuke reacties! Toch eng, je eerste taart aan het oordeel van ervaringsdeskundigen overleveren...

En bedankt voor de goudverf-tip, ga ik proberen. Heeft iemand de kant-en-klare goudverf wel eens gebruikt om fondant mee te kleuren?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

9

Veel netter dan mijn eerste fondanttaart! Goed gedaan hoor, een talent in de dop! :)

Groetjes, Laura! :)

10

Hele leuke taart en ziet er ook heel netjes uit hoor

11

super leuke taart :)

12

Ik vind je taart echt heel erg mooi!!

-------------------------
Groetjes Chantal