Onderwerp: Mijn eerste taart!!
Hoi Hoi,
Vandaag mijn eerste taart gebakken. Na eerst zelf 3x geprobeerd fondant te maken heb ik het toch maar gekocht, wat een uitvinding!!!
En zie hier het resultaat.

Groetjes...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Hoi,
Vandaag mijn eerste taart gebakken. Na eerst zelf 3x geprobeerd fondant te maken heb ik het toch maar gekocht, wat een uitvinding!!!
En zie hier het resultaat.

Groetjes...
mmm foto link doet het niet 
mmm foto link doet het niet
uehhhh nu wel
leuk gedaan !! 
Leuke taart 
Netjes!
Leuk versierd.
Gewoon een tip: Let op je foto
Hoe mooier de foto, ( goede belichting, neutrale achtergrond, goede hoek ) hoe mooier en professioneler de taart eruit gaat zien.
Hier ben ik sinds kort ook mee begonnen.
Ik ben ook nog maar een beginner maar het is mij opgevallen dat de foto erg veel kan uit maken hoe je taart eruit ziet op een plaatje.
Kijk maar eens op www.pinkcakebox.com
Hier staan soms best simpele taarten maar door de foto zien ze er geweldig uit!
Natuurlijk geldt dit niet voor alle taarten haha
Leuk!! Ik moet nog aan mijn eerste taartje beginnen, maar ik hoop dat hij er net zo uit komt te zien
@cathelijntje, dank voor de link! Ik kijk altijd naar Ultimate Cake Off (en Cake Boss), zo ben ik ook een beetje enthousiast gemaakt. Die Legoland-cake die ze gemaakt hebben was ook geniaal!
@ Cathelijntje, bedankt voor de tip!
Heb even gauw een foto gemaakt want de taart ging meteen mee naar mijn ouders die vandaag 32 jaar getrouwd zijn.
De vulling was trouwens bokkenbootjes vulling en afgesmeerd met chocolade pasta.
En ik kan jullie vertellen na een barbeque zo stukje taart is best machtig!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart!!