1

Onderwerp: zeelandia marsepein.

Iemand hier ervaring mee? 1:3.

Die enkele keer dat ik marsepein heb gebruikt was van funcakes en die vind ik erg fijn werken maar die moet ik altijd bestellen of ver weg halen zeelandia marsepein kan ik bijna om de hoek kopen.

2

Re: zeelandia marsepein.

Als je zoekt op Zeelandia in 'Bekleden' vind je heeeel veel hits denk ik :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Nou... als ik het om de hoek kon kopen dan wist ik het wel  :Y

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

4

De bodem van mijn eerste 6 kilo pak komt al een eind inzicht. Ik heb niet veel ervaringen met andere marsepein, maar ik vind de zeelandia erg fijn.

Ik ben wel erg benieuwd waar je het bij jou om de hoek kan kopen. (dat is dan ook bij mij om de hoek :) )

5

Zelf vind ik dit hele prettige marsepein. Werkt erg prettig en is lekker van smaak!

6

Dat is absoluut de allerlekkerste marsepein en heerlijk om mee te werken! :thumb:

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

7

hij zit helaas niet in het Belgische Zeelandia gamma  :(

8

Ik ben ook wel benieuwd waar je het kan kopen. Is iets wat ik al een tijd wil proberen, hoor er erg goede verhalen over.

Groetjes, Patricia

pvlielander schreef:

Ik ben ook wel benieuwd waar je het kan kopen.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4289

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

wat mij betreft dé marsepein om mee te werken, erg fijn van structuur en lekkerder van smaak dan de funcakes. ik baalde als een stekker toen de webshop de 14 kilo uit het assortiment haalde  :nooo  dus nu maar zelf direct gaan bestellen bij zeelandia!

11

fv_nv schreef:

De bodem van mijn eerste 6 kilo pak komt al een eind inzicht. Ik heb niet veel ervaringen met andere marsepein, maar ik vind de zeelandia erg fijn.

Ik ben wel erg benieuwd waar je het bij jou om de hoek kan kopen. (dat is dan ook bij mij om de hoek :) )

hettaartatelierdur.nl :shh:
[edit tirza, geen hyperlinkjes! zo laten staan aub, en ik heb echt geen idee waarom die smiley erachter staat.... ]

Bij aanbiedingen heeft ze leuke dingen staan en je kan het aan de deur ophalen scheeld weer verzenden ;)

Voor mij maar 15 min op de fiets  :Y

12

Na het lezen van jullie ervaringen ga ik het toch maar is bestellen, begin gewoon met een kilo is het niks kan ik het altijd als versiering gebruiken  :cool:

13

Ik vind de Zeelandia lekker en makkelijk met bekleden. Ik had eerst een keer andere marsepein gekocht, bij de tafel van 18, maar die was grover en scheurde snel boven aan de rand.
Zeelandia bevalt me wel.

Groetjes Karine

14

Kaatjekikker schreef:

Ik vind de Zeelandia lekker en makkelijk met bekleden. Ik had eerst een keer andere marsepein gekocht, bij de tafel van 18, maar die was grover en scheurde snel boven aan de rand.
Zeelandia bevalt me wel.

naar mijn weten heeft de tafel ook gewoon zeelandia  :/

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

15

ms was t 1:2?
ik vind zeelandia ook erg fijn

16

De taartenwinkel (Piece of Cake) in Purmerend verkoopt ook Zeelandia!
De advertentie stond ook in de MJAM!

succes!

17

wjanzen schreef:

Bij aanbiedingen heeft ze leuke dingen staan en je kan het aan de deur ophalen scheeld weer verzenden ;)

Voor mij maar 15 min op de fiets  :Y

Nooit geweten en ik kom er iedere dag practisch langs. Ik ga even op de site neuzen. Dankjewel.

18

Weet toevallig iemand of Zeelandia marsepein ook ergens in de omgeving van Ede te koop is.

Groetjes Marianne