1

Onderwerp: Heel aparte bruidstaart

Deze taart heb ik een tijd geleden alweer gemaakt voor mijn nichtje. Maar ik heb hem nog niet laten zien hier.

Het is een heel aparte taart geworden helemaal in het thema van de bruiloft. De standaard heeft de bruidegom ook zelf gemaakt.  Even voor het beeld. De bruid had een rode jurk aan en de gom een zwart pak met geblokte wit/zwarte stropdas. Mijn zoon was bruidskindje (:D   en had een stoer zwart wit pakje (van linnen) met rode stropdas en een kettingje van mini dobbelsteentjes aan zijn broek. Kortom deze taart paste daar helemaal bij:

http://lh3.ggpht.com/_0yMvjyCBbv8/THjC23C7QjI/AAAAAAAAB88/E7J_3JYNtgE/Marjo%20en%20Joch%20bruidstaart.jpg
En een beter beeld van alle roosjes
http://lh5.ggpht.com/_0yMvjyCBbv8/THjC2BUwzFI/AAAAAAAAB80/6UmVO4V4e8c/Marjo%20en%20Joch%20bruidstaart3.jpg

Re: Heel aparte bruidstaart

Gaaf!

En wat een standaard..allemaal dobbelsteentjes!
heel leuk gedaan!

3

mooi gemaakt en ik hou er echt van als de taart ook bij de dag en mensen past

4

Mooie taarten. Prachtige roosjes!

5

Ow, wat leuk zeg, vond je het niet spannend om je taartjes op zo'n dun stokje te moeten zetten? Hoe heeft hij dat gemaakt zeg?

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

6

Op elke stok zit een rvs ronde plaat. Het was echt super stevig...  En ook zo verschrikkelijk mooi. Het zag er zo degelijk uit en het glom als een spiegel  :Y
Oh ja hij heeft alle dobbelsteentjes doorboord zodat ze over de rsv stang heen konden. Zo knap.

7

gave taarten zeg!! en dan die standaard!!!!!!!!!
super tof, enne nog gefeliciteerd met je zus en zwager:)

8

Wat ontzettend gaaf zeg!  :Y

9

Wow super!!! leuk gedaan met die dobbelstenen zeg!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!